Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:49:19 GMT

پاسخ «چه کنیم با اقتصاد امروز» از زبان احمد توکلی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۷۷۰۴

پاسخ «چه کنیم با اقتصاد امروز» از زبان احمد توکلی

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یکشنبه سوم تیرماه میهمان برنامه «زنده‌باد زندگی» می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: برنامه «زنده‌باد زندگی» یکشنبه میزبان احمد توکلی؛ رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت و استادیار گروه علوم اقتصادی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی و عطاالله ابطحی دکترای مدیریت رسانه و عضو هیأت علمی دانشگاه خواهد بود تا با آنان درباره وضعیت اقتصاد کنونی جامعه به بحث و گفتگو بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زنده‌باد زندگی» در فصل هفتم خود بر موضوع اقتصادمقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی متمرکز شده و راهبرد آن بررسی شرایط اقتصادی و افزایش توانمندسازی مهارتی و معیشتی همه گروه‌های جامعه و افزایش آگاهی مردم نسبت به توانمندی‌هایشان خواهد بود.

برپایه این گزارش، برنامه «زنده‌باد زندگی» کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی محمدجعفر خسروی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003V6j

منبع: فردا

کلیدواژه: احمد توکلی زنده باد زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سی و پنجمین جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شد، گفت: اقتصاد به عنوان یک زیرساخت و پایه امنیت در جامعه محسوب می‌شود که اگر ضعیف باشد بحران‌های زیادی را می‌تواند به وجود آورد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان داخلی و خارجی منتظر هستند تا ضربه‌های خود را به این سرزمین وارد کنند و اقتصاد می‌تواند به عنوان عاملی برای اتحاد در جامعه محسوب شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: کارگرانی که در راه رزق و روزی خانواده با زحمت کار می‌کنند در واقع یک مجاهد در راه خدا محسوب می‌شوند که در اقتصاد جامعه تاثیر موثر و مهمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: همه عالم، آدم و تولیدات جهان امروز نتیجه کار خداوند است، بنابراین شغل کارگری محترم و بسیار نورانی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همه مسئولان و مدیران جامعه باید به اقتصاد اهمیت دهند و با یاد و نام خداوند گام‌های موثری بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)