Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر دانش آموز که تحمل سختگیری های خانواده اش را نداشت به پسر جوانی که در تلگرام آشنا شده بود پناه برد اما این پسر و همدستش 5 روز دختر نوجوان را هدف آزار و اذیت هایشان قرار دادند.

به گزارش گروه آرشیو رکنا، چندی پیش پدر و مادری در تماس با ماموران پلیس از ناپدید شدن دختر نوجوانشان به نام مینا خبر دادند و تیمی از ماموران برای بررسی های ویژه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران در گام نخست پی بردند که دختر نوجوان پس از سرقت از خانه پدری پا به فرار گذاشته و همین کافی بود تا شماره موبایل این دختر جوان هدف تحقیق قرار گیرد.
در این مرحله مشخص شد که مینا از چندی پیش در تلگرام با پسر جوانی آشنا شده و برای دیدن وی به یکی از شهرهای شمالی رفته است.
بدین ترتیب تیم پلیسی با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به دستگیری دختر جوان شدند و وی که هنوز باور نداشت انقدر زود از سوی ماموران بازداشت شده پرده از سختگیری های خانواده اش برداشت.
مینا به ماموران گفت: خانواده ام سختگیری می کردند تا در مدرسه شاگرد اول باشم و همین فشارهای باعث شد از خانه فرار کنم و در دام دو پسر جوان گرفتار شوم.
مینا که احساس ندامت و پشیمانی می‌کند در بیان علت فرار خود از خانه گفت: پدر و مادرم هر دو تحصیلکرده هستند آنها درباره درس خواندن من سختگیری‌های زیادی داشتند و اجازه نمی‌دادند یک لحظه در حال خودم باشم.
این اواخر هم مرا با دخترهای فامیل مقایسه می‌کردند و برایم خط و نشان می‌کشیدند که اگر شاگرد اول نشوم چنین و چنان خواهند کرد.
این دختر دانش آموز افزود: من جلوی چشم آنها به داخل اتاق می‌رفتم و مثلاً درس می‌خواندم. اما کتاب‌هایم را که می‌دیدم حالم بد می شد و خودم را سرگرم گوشی تلفن همراه می‌کردم تا اینکه در شبکه‌های اجتماعی با پسری جوان ‌آشنا شدم و وقتی برایش درد دل کردم پیشنهاد داد از خانه فرار کنم و نزدش بروم.
وی ادامه داد: بدون آن که به عواقب این کار فکر کنم با برداشتن یک میلیون تومان پول از خانه فرار کردم و بعد من و آن پسر به شمال رفتیم. او در بین راه یکی از دوستانش را هم سوار خودرویش کرد. آنها مرا به خانه ای در یکی از روستاهای شمال بردند و آنجا بود که فهمیدم فریب شیطان را خورده‌ام و همه وعده‌های این پسر دروغ بود.
چند بار می‌خواستم از آنجا فرار کنم. اما هیچ جا را بلد نبودم. هر لحظه خودم را نفرین می‌کردم که چرا چنین اشتباهی کردم تا اینکه دل به دریا زده و از خانه روستایی بیرون آمدم و سرگردان بودم که پلیس مرا بازداشت کرد.
دختر جوان با صدایی بغض آلود گفت: برای خودم متأسفم، نمی‌دانم چه طور به چشمان پدر و مادرم نگاه کنم آنها مرا خیلی دوست دارند و برایم زحمت می‌کشند اما خودم را قربانی کرد.
بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری این2 جوان شیطان صفت کلید زده شد و خیلی زود هر جوانی فریبکار از سوی ماموران دستگیر شده و لب به اعتراف گشودند.
حمید گفت: من اصراری به مینا نکردم از خانه فرار کند او مدام از پدر و مادرش بد می‌گفت تا اینکه خواست نزد من بیاید، حتی گفتم که من شرایطش را ندارم و شنیدم با خودش پول می‌آورد، دوستم به نام محمد هم با ما آمد تا تنها نباشیم وقتی به شمال رفتیم در آنجا وسوسه به جانمان افتاد و نیت شومی که در ذهن داشیم را به اجرا رساندیم ولی خیلی زود پشیمان شدیم.
محمد نیز گفت: من بی‌گناهم فقط دوستم را همراهی کردم تا تنها نباشد، مینا بعد از 5 روز پشیمان شد و بی‌تابی پدر و مادرش را کرد بعد ما را تنها گذاشت، او با پای خودش نزد ما آمد و بی‌گناهیم.
بنا به این گزارش، تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی این 2 جوان و روشن شدن ابهامات موجود در پرونده از سوی ماموران ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حضور ۵ مأمور پلیس ایران در جام جهانی 2018 روسیه

آزار خانم خبرنگار هنگام گزارش زنده در جام جهانی روسیه + تصویر

شب عروسی دیدم زنم ریش دارد وحشت کردم! +عکس

قتل فجیع سوسن در جشن تولدش / قاتل می خواست او را به اتاق خالی ببرد! + عکس

چشمان آن دختر رهایم نمی کند / بلای شیطانی که بر سر دختر اصفهانی در مشهد آمد

مجری خبر تلویزیون درگذشت

تجاوز 4 پسر به دختر جوان پس از شب بله برون

دردسر شوم عیاشی های پدر برای دختر بی نوا در مشهد

شوهرم می خواست زبانم را ببرد که پذیرفتم در خانه اش16 سال زندانی باشم!

2 جوان مرا در دخمه شیطانی آزار دادند / فرهاد نفر سوم بود که دختر جوان را فراری داد! + عکس

داماد خائن هنگام مراسم عقد عروس را عوض کرد / مهمانان شوکه شدند! + عکس

نیمه شب وقتی بیدار شدم، شوهرم و یک زن غریبه را در حمام دیدم! / اعتراف زن قاتل سریالی گیلان +عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث آزار و اذیت تلگرام فرار از خانه فرار دختر نوجوان عکس ایران حوادث جام جهانی من عروس جوان مرد زندگی آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد

به گزارش خبرآنلاین،دقایقی بعد ناگهان صدای زن همسایه خاموش شد اما استشمام بوی شدید سوختگی که کل ساختمان را پر کرده بود همسایه‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشید.

به‌دنبال بوی دود و سوختگی، آنها به طبقه سوم رسیدند و دریافتند این بو از خانه مادر و پسر می‌آید. بلافاصله آنها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند. وقتی همسایه‌ها پشت در خانه رسیدند پسر جوان فریاد می‌زد: «بروید! اگر از اینجا دور نشوید خودم را با اسید می‌سوزانم.»

لحظاتی بعد مأموران کلانتری وردآورد و آتش‌نشانی وارد محل شده و از پسر جوان خواستند تا در را باز کند. اما تهدیدهای او ادامه داشت و فریاد می‌زد: اگر کسی نزدیک شود خودم را با اسید می‌سوزانم.از آنجایی که صدایی از زن صاحبخانه به گوش نمی‌رسید، مأموران احتمال دادند که بلایی سر پیرزن آمده باشد.با این احتمال موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

با حضور تیم جنایی در محل و پس از دقایقی صحبت با پسر جوان، او تسلیم شد و در را باز کرد. با ورود تیم جنایی به محل آنها با جسد پیرزن جلوی در آپارتمان روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود. خانه بهم ریخته و کنار جسد چاقو، پیچ گوشتی و ظرفی افتاده بود که پسر جوان مدعی بود داخل آن اسید است و می‌خواسته با آن، خودش را بسوزاند. امدادگران آتش‌نشانی، بلافاصله جسد را خاموش کردند.

یکی از همسایه‌ها در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این پسر مشکل روحی و روانی دارد و حتی مدتی هم در مرکز درمانی بستری بود. شب حادثه صدای مشاجره او و مادرش را شنیدم که مادرش می‌خواست او قرص‌هایش را بخورد اما وی امتناع می‌کرد.

اعتراف به قتل
پسر جوان که وضعیت روحی خوبی نداشت در رابطه با جنایتی که مرتکب شده بود، گفت: مادرم مدام می‌گفت تو دیوانه‌ای و باید قرص‌هایت را بخوری. این کلمات مرا تحریک کرد. حس بدی به من دست داده بود و صداهایی می‌شنیدم که از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم. وقتی داخل آشپزخانه بود به سمتش رفتم و چاقو و پیچ گوشتی را از آشپزخانه برداشتم و به او حمله کردم. مادرم فرار کرد و من دنبالش دویدم و او را زدم بعد روی جسد بنزین ریختم و آن را به آتش کشیدم. با دیدن شعله‌های آتش تازه متوجه شدم که چه‌کار کرده‌ام. پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با اسید خودم را بکشم. به سراغ ظرفی رفتم که داخل آن اسید بود. من نمی‌توانستم بدون مادرم زندگی کنم.
در بررسی محتویات بطری، مشخص شد که داخل بطری جوهر نمک بوده اما متهم تصور می‌کرده که داخل آن اسید است. پسر جوان که وضعیت روحی مناسبی نداشت به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903295

دیگر خبرها

  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید