Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرهاد اسماعیلی معاون آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت نام دانش آموزان ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس فارس از ۶ مرداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ مردادماه در تمام روز‌های هفته و از بیستم تا ۳۱ مرداد، در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به لزوم برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مدارس استان، ۳۱ مرداد زمان اتمام ثبت نام دانش آموزان است و اولیای دانش آموزان در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی، ملاک ثبت نام دانش آموزان در مدارس را طرح آدرس و جغرافیای محل سکونت آن‌ها اعلام و اضافه کرد: لازم است اولیای محترم، برای ثبت نام فرزندان خود بر همین اساس اقدام و از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش خوداری کنند.

وی از تشکیل کمیته‌ای برای تعیین تکلیف دانش آموزانی که محل سکونت آنان در مرز نواحی چهارگانه قرار دارد، خبر داد و گفت: اولیای دانش آموزانی که با این موضوع مواجه هستند، به اداره‌های آموزش و پرورش نواحی چهارگانه شیراز مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه‌ی استان فارس اظهار داشت: ثبت نام از دانش آموزان میان پایه‌ای در دوره‌های اول و دوم متوسطه از ابتدای شهریور در مدرسه‌ی محل تحصیل انجام می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: اگر دانش آموزی در مقطع میان پایه‌ای به دلیل نقل مکان، نیاز به جابه جایی داشته باشد، لازم است که از ابتدای شهریور برای انجام روند مورد نظر اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

طرح آدرس، ملاک ثبت نام دانش آموزان در مدارس فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد