Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر - ایرنا - انحراف و واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل گردشگران عراقی در جاده جواهرده شهرستان رامسر 11 نفر زخمی بر جای گذاشت .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این حادثه شامگاه شنبه هنگام بازگشت از روستای ییلاقی جواهرده در منطقه بعد از آبشار رخ داد.
مینی بوس حامل گردشگران عراقی 19 سرنشین داشت .
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که در این حادثه هفت مرد و چهار زن عراقی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذکریا اشکپور وضعیت عمومی زخمی ها را رضایت بخش توصیف کرد و افزود که تمامی آنان به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر منتقل و در آنجا بستری شدند.
وی با اعلام این که بلافاصله پس از اطلاع از حادثه نیروهای امدادی اورژانس از شهرهای رامسر ، کتالم و هلال احمر منطقه رضی محله به محل اعزام شدند ، گفت : بر اساس گزارش امدادگران و تکنسین های اوژانس ، خوشبختانه هیچ یک از مجروحان این حادثه مشکل حادی نداشتند و همه آنان در بیمارستان در حال درمان هستند.
شاهدان عینی گفتند که مینی بوس به خاطر بروز مشکل فنی در ترمزش از جاده منحرف و دچار حادثه شد.
روستای جواهرده که از آن به عنوان نگین گردشگری رامسر یاد می شود در ‎ 27کیلومتری این شهر و در ارتفاع یکهزار و 800 متری از سطح دریا واقع است .
مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی الیه غربی شهر رامسر است که گردشگران برای رسیدن به آن از میان کوههای مشجر و در امتداد رودخانه صفارود حرکت می کنند.
روستای جواهرده همواره در فصل تابستان به لحاظ برخورداری از آب و هوای خنک مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است و به همین خاطر هم امکانات اقامتی در این منطقه برای گردشگران وجود دارد.
این روستا علاوه بر زیبایی های فراوان طبیعی و داشتن چشمه سارها ، از قدمت تاریخی نیز برخوردار بوده که وجود گورستان هایی با قبرهای موسوم به ' گبری ' گویای آن است .
/1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انحراف خودرو مصدوم رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر خبر داد.

غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به گم شدن نوجوان ۱۶ ساله در جنگل‌های رامسر اظهار کرد: این حادثه امروز، پنجشنبه ششم اردیبهشت اتفاق افتاد که مراتب مفقود شدن این نوجوان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: تیم هلال‌احمر رامسر بعد از اعزام تیم امدادی و حضور در منطقه پس از دو ساعت جست‌وجو، این نوجوان را پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: این کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر پیدا شد.

کد خبر 747956

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه