Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:22:53 GMT

عملیات احداث پردیس کرج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۳۶۳۱

عملیات احداث پردیس کرج آغاز شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به راه اندازی میز خدمت این اداره از آغاز عملیات احداث پردیس تئاتر کرج، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مقدم، گفت: بر اساس دستورالعمل ریاست جمهوری و تاکید استاندار البرز، میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از امروز به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه همه مراجعات باید در قالب میز خدمت، صورت گیرد، افزود: تا اوایل هفته آینده، توزیع آگهی های دولتی مربوط به نشریات نیز در این میز خدمت، انجام خواهد شد.

مقدم با اشاره به آغاز عملیات احداث پردیس تئاتر کرج، اظهار داشت: در این پردیس، 3 سالن اجرای تئاتر و تمرین نمایش به ترتیب، دارای ظرفیت 150، 200 و 250 صندلی، احداث می شود.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای این مجموعه نمایشی از اعتبارات سال 96 و معادل 9 میلیارد ریال است که امیدوارم تخصیص اعتبار سال 97 نیز معادل همین مبلغ باشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به مساحت حدودی یک هزار و 100 مترمربعی این مجموعه فرهنگی، اذعان داشت: در صورت تکمیل پلاتوها، شاهد جهش خوب از لحاظ ایجاد و گسترش سالن های نمایشی در استان خواهیم بود که این امکان در رشد تئاتر استان، نوید بخش است.

مقدم با یادآوری مذاکرات انجام شده با شورای شهر کرج، تصریح کرد: در صورت همکاری مساعد کمیسیون فرهنگی و اعضای شورای شهر و همچنین به شرط تخصیص اعتبار سالجاری، می توان امیدوار بود که سال 98، پردیس تئاتر کرج به مجموعه ظرفیت های فضایی فرهنگی استان، اضافه شود.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو به سفر استانی اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین وزیر و استاندار البرز، منعقد شده، تعهدات طرفین برای 3 سال، مشخص است که پیگیری آنها از ناحیه استاندار البرز، جزو وظایف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواهد بود و از طرف وزیر به مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد، محول شده که موظف به پیگیری اجرای توافقات انجام شده، هستند.

مقدم افزود: بخش عمده ای از تعهدات، حمایت مادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است و بخش دیگر، حمایت از پروژه های عمرانی است که احداث پردیس تئاتر کرج را نیز شامل می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان البرز، گفت: استانداری در تفاهم نامه مذکور، قول مساعد داده که تا 2 سال آینده نسبت به تکمیل پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر، همکاری لازم را داشته باشد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاره ای از موارد این تفاهمنامه نیز به تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی استان و حمایت همه جانبه از فعالیت هایی است که در قالب برنامه های اداره کل، مصوب شده است و در نهایت عملیاتی شدن تمام این موارد، پیگیری و دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر