Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال گفت که جایگزین کردن تیم‌ها در لیگ برتر یک روزه اتفاق نیفتاده و هیئت رئیسه سازمان لیگ باید در این خصوص تصمیم بگیرد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته گفته شد در صورتی که  بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان و مشخص نبودن اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا روز گذشته (شنبه) ادامه داشته باشد، این تیم از لیگ برتر کنار گذاشته شده و خونه‌به‌خونه جایگزین این تیم در لیگ برتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در سازمان لیگ که ابتدا مهلتی 10 روزه به باشگاه نفت برای برطرف کردن مشکلات خود داده بود، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: صحبت حذف نفت از طرف ما نبود. جایگزین کردن تیم‌ها یک روزه اتفاق نمی‌افتد و هیئت رئیسه سازمان لیگ باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. حذف تیم‌ها، فشردن کلید خاموش یا روشن نیست که به راحتی انجام شود!

وی ادامه داد: مهلت اولیه باشگاه نفت مسجدسلیمان به اتمام رسیده، اما گویا کاردُر (مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران) تصویب‌های لازم را در خصوص انتصاب اعضای هیئت مدیره انجام داده است. باشگاه نفت مسجدسلیمان شایستگی ورزشی خود را نشان داده و ما هم تا مدتی به این باشگاه کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجد سلیمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد