Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:34:09 GMT

پس از سال‎ها پناهگاه کول‌جنون روشن شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۴۶۴۲

پس از سال‎ها پناهگاه کول‌جنون روشن شد

رئیس هیأت کوهنوردی لرستان از روشن شدن پناهگاه کول‌جنون بعد از نزدیک به سه دهه خبر داد.

‌آرش قیاسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، خاطرنشان کرد: پناهگاه کول‌جنون که در اشترانکوه قرار دارد را دهه 70 زنده‌یاد ناصر خوشه‌چین از کوهنوردان اراکی ساخته است.


وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون این پناهگاه فاقد روشنایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیاسیان اضافه کرد: این کار با کمک عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، مهندس بحرینی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق استان، چند خیر و با کمک هیأت کوهنوردی ازنا انجام شده است.

رئیس هیأت کوهنوردی لرستان یادآور شد: با نصب تجهیزات لازم و وجود نور و برق خوشبختانه کوهنوردان می‌توانند از فواصل دور این پناهگاه را ببینند و در بحث امداد و نجات کمک می‌کند.

قیاسیان خاطرنشان کرد: این امکان از سه جهت نور می‌دهد و می‌تواند چند باتری موبایل را شارژ کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كوهنوردي منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه

علی فرامرزی دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: حرکت فرهنگی ورزشی صعود به بام ریگان به مدت دو روز از سوی یک تیم ۱۰ نفره انجام شد.

وی توجه به ورزش از سوی همه آحاد جامعه را از جمله اهداف این حرکت دانست و افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که ترویج ورزش همگانی را ضروری می‌دانند و با توجه به اینکه ورزش کوهنوردی ورزش روح و جسم است، هدف ما این است علاوه بر صعود به قله‌های شهرستانی که سلامت روح و جسم را نیز به همراه دارد در خود ما صعود معرفت، انسانیت و کمال حاصل شود.

فرامرزی تصریح کرد: بعد سلامت جسم در گروهی از افراد مورد غفلت واقع شده است که ما امیدواریم این نوع حرکات، سبب ترویج و تشویق آحاد ملت به ویژه نسل جوان ما در بعد اهمیت به سلامت و ورزش باشد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های کوهنوردی دیگری نیز با همکاری هئیت کوهنوردی شهرستان ریگان در سایر ارتفاعات ریگان و استان از سوی خادمیاران رضوی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه