Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، بیش از نیمی از رهبران کشور‌های عضو اتحادیه اروپا روز یکشنبه برای حل بحران سیاسی جدیدی درباره مهاجرت در بروکسل نشستی برگزار می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه بروکسل، این نشست پاسخی است که ۱۶ کشور عضو اتحادیه اروپا به نگرانی درباره افزایش شکاف نه تنها در میان ۲۸ عضو اتحادیه اروپا بلکه در داخل دولت آلمان که قدرتمندترین عضو این بلوک است از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با افزایش تنش‌ها بین رم و پاریس و همچنین رم و برلین، مذاکرات سطح بالای امروز با هدف کاهش اختلافات و مهیا کردن زمینه برای حضور همه رهبران اتحادیه اروپا در نشست روز‌های پنجشنبه و جمعه در بروکسل طراحی شده است.
این در حالیست که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان اعلام کرد برای حل مسئله مهاجرت در هر دو نشست "هیچ راه حلی حاصل نخواهد شد.
تحولات سیاسی در ایتالیا، که نقطه ورود اصلی برای مهاجران به شمار می‌رود و نیز اوضاع سیاسی آلمان که مقصد اصلی مهاجران است باعث شده است بحران سیاسی اتحادیه اروپا بار دیگر مطرح شود.
دولت جدید عوام گرای ایتالیا در چارچوب سیاست‌های ضد مهاجرتی از پهلو گرفتن کشتی‌های نجات با پرچم کشور‌های خارجی که حامل صد‌ها مهاجر بود در بنادر این کشور جلوگیری کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نشست مهاجرت اروپا اتحاديه بروکسل آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

اشکان خطیبی درباره زندگی در اروپا ادامه داد: زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

به گزارش تسنیم، او افزود: اصلا از کیفیت کار‌هایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت: بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای