Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@07:09:37 GMT

افتتاح نخستین تیرآرت با حضور 10 گالری

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۶۲۶۸

افتتاح نخستین تیرآرت با حضور 10 گالری

تیرآرت، نخستین اقدام منسجم در راستای توسعه منابع و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک آرت‌فر بین‌المللی در تهران است که سه‌شنبه پنجم تیرماه در آوا سنتر آماده دیدار علاقمندان است.

به گزارش قدس آنلاین، در اولین نسخه تیرآرت، نمایشگاهی با مشارکت ده گالری واقع در تهران، با تمرکز بر هنر معاصر و پیشروی ایرانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیرآرت می‌کوشد گالری‌ها، مجموعه‌داران، بازیگران و علاقه‌مندان عرصه هنر و مخاطبین عام را با هدف ایجاد فرصتی نو برای مواجهه با هنر معاصر ایران، گرد هم آورد. نخستین نسخه تیرآرت که اولین رویداد در سطح خود است، دستچینی از گالری‌های تهرانی را زیر یک سقف جمع می‌کند. با وجود این‌که این رویداد در شکل فعلی خود محدود به تهران است، طراحی و اجرای آن به نحوی بوده که مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد.

تیرآرت توسط هرمز همتیان (مؤسس و مدیر زیرزمین دستان) راه‌اندازی شده و توسط مریم مجد (یکی از مدیران گالری اثر) مدیریت می‌شود. اولین نسخه تیرآرت از طرف زیرزمین دستان و گالری اثر ارائه شده و توسط آواسنتر در فضای ۱۷۰۰مترمربعی طبقه هشتم این مجتمع در محله اقدسیه‌تهران برگزار می‌شود. ده گالری تهرانی که در اوّلین نسخه تیرآرت شرکت می‌کنند عبارتند از: آب‌/انبار (۱۳۹۳، مؤسس و مدیر: سلمان متین‌فر)، اُ (۱۳۹۳، مؤسس و مدیر: ارکیده درودی)، اثر (۱۳۷۸، مؤسس: امید تهرانی، مدیران: امید تهرانی و مریم مجد)، اعتماد (۱۳۸۲، مؤسسان و مدیران: مینا و امیرحسین اعتماد)، اِی‌جی (۱۳۹۳، مؤسس و مدیر: سیمین‌دخت دهقانی)، خاک (۱۳۸۱، مؤسس و مدیر: ماندانا فرهمند پویا)، دستان (۱۳۹۱، مؤسس و مدیر: هرمز همتیان)، شیرین (۱۳۸۴، مؤسس و مدیر: شیرین پرتوی)، طراحان آزاد (۱۳۸۱، مؤسسان و مدیران: رزیتا شرف‌جهان و محسن نبی‌زاده)، و محسن (۱۳۸۸، مؤسس و مدیر: احسان رسول‌اف).

تیرآرت میزبان هفت نشست تخصصی درباره زوایای مختلف هنرهای تجسمی نیز خواهد بود که از پنجم تا نهم تیر ماه با موضوعات مختلف و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می شود.

نخستین نسخه تیرآرت با حمایت آواسنتر، اسنپ‌تریپ، ایده‌هاب، بنیاد پژمان، پیاده، تک‌-آن، حرفه:هنرمند، شرکت دایرکت، گروه رواق، و سفارت فرانسه در تهران برگزار خواهد شد. این رویداد از سه شنبه تا شنبه، پنجم تا نهم تیرماه از ساعت دو تا هشت بعد از ظهر آماده دیدار مردم است. نشانی آوا سنتر خیابان اقدسیه، نبش خیابان فیروز بخش، پلاک 75، طبقه هفتم است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گالری هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار