Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@08:43:53 GMT

نرخ همه ارزهای دولتی امروز ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۶۴۳۹

نرخ همه ارزهای دولتی امروز ثابت ماند

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که همه نرخ ها از جمله دلار، پوند و یورو در سیستم بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

به گزارش عصرایران، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه سوم تیر ماه» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۵۱۰ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۶ هزار و ۳۸۲ ریال و هر یورو نیز همانند روز گذشته ۴۹ هزار و ۵۳۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۱۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۹۷ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۵۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۴۸ ریال، روپیه هند ۶۲۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۵۷۶ ریال، دینار کویت ۱۴۰ هزار و ۴۳۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۴ هزار و ۹۶۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۶۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۱۰ هزار و ۵۵۹ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۳ ریال قیمت خورد.

افزون بر این، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۶۲ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۸۵ ریال، روبل روسیه ۶۷۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۶۷۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۸۸ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۶۳۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۳۳۶ ریال، دینار بحرین ۱۱۳ هزار و ۶۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۹۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هز و ۶۷۵ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۹۵۹ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۱۷ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۱۸۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۳۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹ هزار و ۱۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۲۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۲۶۴ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۵۰۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۲۵۵ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۷۲ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۵۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرخ بانکی ارز بانک مرکزی دلار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

کد خبر 848618 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟