Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مارکو رویس پس از پایان بازی شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال آلمان برابر سوئد در در ورزشگاه فیشت شهر سوچی که با پیروزی 2 بر یک آلمان پایان یافت گفت: این جام جهانی فوتبال برای تیم‌های مدعی قهرمانی بسیار دشوار و سنگین است. این یک واقعیت است. ما بازی‌های زیادی را در همین رابطه دیدیم. برای نمونه به بازی اسپانیا و ایران نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا توانست با نتیجه یک بر صفر و فقط با یک گل پیروز شود.

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: تیم‌های زیادی وجود دارند که با عشق، شور و قلب‌شان بازی می‌کنند. این تلاش‌های به اصطلاح تیم‌های کوچک‌تر برای ما دردسرساز می‌شوند. بسیار خوب دفاع می‌کنند و در ضدحمله‌ها خطرناک هستند. برای من این نشانه سطح کیفی خوبی در جام جهانی 2018 روسیه است.

رویس درباره پیروزی نفس‌گیر برابر سوئد و حفظ شانس صعود آلمان از مرحله گروهی اظهار داشت: سوئد هم همان تیمی است که گفتم. بسیار خوب دفاع می‌کرد و ما در چنین شرایطی فقط باید در انتقال پاس‌ها و سرعت‌بخشیدن به بازی در زمان مناسبی صبور باشیم. فکر می‌کنم در نیمه‌ دوم بهتر بودیم و هنوز هم می‌توانیم بیشتر اصلاح شویم. باید پیروز می‌شدیم و این آخرین شانس ما بود. به نظرم کسانی در آلمان منتظر شکست و بازگشت ما بودند اما به خودمان اعتقاد داشتیم و این پیروزی آسان نبود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی 2018 تیم ملی آلمان مارکو رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند