Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@04:13:00 GMT

بزرگداشت روز جهانی موزه در زیمبابوه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۶۹۶۰

بزرگداشت روز جهانی موزه در زیمبابوه

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، این بزرگداشت که معمولا در روز 18 ماه مه در جهان انجام می شود با برگزاری کارگاه ها و فعالیت هایی که بعضاً یک روزو یا یک هفته بطول می انجامد برگزار می گردد.

«ماندانگو» مسئول روابط عمومی موزه ملی زیمبابوه در این باره، گفت: ما در این اپلیکیشنی را را ارائه خواهیم کرد که علاقمندان بتوانند از موزه بصورت یک تور مجازی بازدید کنند و این زمینه ای برای بازدید حضوری آنان از موزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از ایجاد تسهیلات ویژه برای ارائه آثار هنرمندان جوان در نگارخانه های موزه خبر داد.

روز موزه اولین بار در سال 1977 توسط «شورای بین المللی موزه» گرامی داشته شد.

501

زیمباوه موزه ملی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زیمباوه موزه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد