Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - استاندار مازندران بر لزوم هوشياري آحاد مردم بويژه مسئولان تاکيد کرد و گفت : آمريکا با فشار هاي اقتصادي مي خواهد کاري کند که خودمان انگشت اتهام را به سمت يکديگر بگيريم و القاي ناکارآمدي دولت ، کمک به اين جنگ رواني دشمن است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، محمد اسلامي روز يکشنبه در همايش قضات مازندران افزود : مهم ترين هدف دشمن در اعمال تحريم ها ، کاهش مقبوليت نظام ديني در ايران است و نبايد با تفرقه دستيابي دشمن به هدف را آسان کنيم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده عالي دولت در مازندران يکي ديگر از اهداف دشمن در فشارهاي اقتصادي را زمينه سازي براي ايجاد فساد اقتصادي و گسترش آن برشمرد و توضيح داد : اين که شخص رئيس جمهوري آمريکا به دروغ اعلام کند که پنج هزار آقازاده ايراني 180 ميليارد دلار منابع مالي در آمريکا دارند و دستور ضبط آن صادر شده است ، به دنبال نااميد کردن مردم از طريق اين جنگ رواني است.
اسلامي گفت : در جنگ اقتصادي ، نارضايتي هاي اجتماعي و تشويش افکار عمومي گسترش مي يابد و دشمنان با اين روش در صدد ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي هستند.
استاندار مازندران با بيان اينکه بايد نقشه امروز دشمنان را به درستي شناخته و درک کنيم ، افزود : صد البته مبارزه و مقابله با سوداگران اقتصادي در حوزه ارز ، سکه ، طلا ، مسکن و خودرو مورد تاکيد دولت است و قواي ديگر هم بايد به کمک بيايند .
مقام عالي دولت حفظ ارزش پول ملي را يکي از وظايف دولت برشمرد و گفت : تامين دلار با قيمت چهار هزار و 200 تومان به اندازه کافي براي واردات و تامين مواد اوليه کارخانه هاي توليدي يکي از برنامه ها و تلاش هاي دولت در اين راستاست ولي واقعيت اين است که تقاضاي کاذب ارزي در جامعه کار را براي دولت مشکل ساز کرده است.
استاندار مازندران افزود : در اين شرايط دستگاه قضايي بايد همکاري بيشتري در بررسي جرايم اقتصادي با منشا ارز ، طلا ، سکه و خودرو داشته باشد و از اين طريق به خنثي سازي توطئه دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن دولت کمک کند.
وي وجود ضعف و غفلت در بررسي ، نظارت و تصميم گير ها در شرايط کنوني را اجتناب ناپذير دانست و گفت : راه چاره در شرائط فعلي در کشور استحکام گسترش واحدهاي توليدي ، بي توجهي به القائات دشمنان ، کوچک کردن دولت ، سلامت اداري ، شفافيت در کار و قدرت تصميم گيري است.
اسلامي گذر کردن موفق از شرايط کنوني را نيازمند جلب و حفظ اعتماد و رضايتمندي مردم دانست و افزود : بر اساس دستور شخص رئيس جمهوري از اول تير ماه ميز خدمت از طريق درگاه الکترونيکي با هدف جلوگيري از سرگرداني ارباب رجوع و از بين بردن روابط غير رسمي اداري در دستگاههاي اجرايي استان مستقر شده و از شنبه هم آغاز به کار کرده است .
** ضرورت کمک قوه قضاييه به امنيت کسب و کار
استاندار مازندران کسب و کار در محيط آرام و مناسب را در استان مورد تاکيد قرار داد و گفت : دستگاه قضايي در اين امر همراه مسئولان اجرايي استان است.
اسلامي توضيح داد : امروز صاحبان واحدهاي توليد و صنعتي مازندران به درستي غربالگري شده و کساني که از زمين و تسهيلات دولتي استفاده کرده و اقدام به توليد نکرده اند ، شناسايي و برخورد شدند.
وي با بيان اينکه اهليت افراد جديد در امر توليد نيز با درستي احراز و تسهيلات دولتي و زمين نيز به آنان واگذار شده است، گفت : حمايت دولت از صاحبان واحدهاي توليدي که به دلايل مختلف دچار مشکلات بوده اند نيز در حال انجام است.
استاندار مازندران يکي از نتايج تلاش هاي دولت تدبير و اميد را کاهش نرخ بيکاري در مازندران از طريق رونق بخشي به توليد دانست و افزد : بر اساس اعلام مرکز آمار ايران در سال 96 نرخ بيکاري در استان 9.6 درصد بود در حالي که استان سال 95 با نرخ بيکاري 12.6درصد سر و کار داشت .
6990/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات تامین برق، نیروگاه نیازمند اجرای طرح توسعه بوده که امیدواریم با قول مساعدی که داده شده این مشکلات برطرف شود.

استاندار مازندران از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، از سوله و زیرساخت های این طرح بازدید و طی تماسی با وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیر رفع مشکلات اعتباری و دیگر موارد برای تسهیل در روند اجرای این طرح شد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

بلوک سیکل‌ترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکاء مازندران به ظرفیت نامی ۴۸۴ مگاوات در داخل محوطه نیروگاه نکا قرار گرفته و شامل دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده