Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:47:02 GMT

۳ توله روباه در شمال تهران پیدا شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۷۹۳۱

۳ توله روباه در شمال تهران پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نوائیان پیش از ظهر یکشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: موزه دارآباد به عنوان یکی از مراکز امن جهت نگه داری حیوانات محسوب می شود و در این راستا توانسته تعدادی از حیوانات بی پناه را جذب و نگهداری کند تا شرایط مناسب برای زندگی در طبیعت را پیدا کنند.

وی افزود: ۳ قلاده توله روباه که در شرایط مناسبی قرار نداشتند  توسط یکی از شهروندان پیدا و تحویل موزه دارآباد شد تا نگهداری و مراقبت از آنها توسط متخصصین و تکنسین ها ی موزه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران اضافه کرد: در حال حاضر این روباه ها در یکی از قفس های موزه مراقبت می شوند و دوران نقاهت خود را می گذرانند و در صورتی که شرایط لازم برای زندگی در محیط طبیعی را داشته باشند به دامان طبیعت باز خواهند گشت .

وی گفت: در این مدت علاقمندان جهت آشنایی با این گونه می توانند به موزه دارآباد مراجعه کنند.

گفتنی است گونه روباه معمولی از خانواده سگ سانان  بوده  و تشخیص آن با داشتن دم بلند و پشمالو با نوک سفید به آسانی میسر است و پراکندگی آن در اروپا ، آمریکا و آسیا بوده که  به دلیل زیرکی و تطابق این حیوان با شرایط مختلف طبیعی و استفاده از منابع مختلف غذایی علیرغم شکار بی رویه ، تاکنون کاهش چشمگیری در جمعیت آن ایجاد نشده است.

کد خبر 4329141

منبع: مهر

کلیدواژه: حیات وحش موزه گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر خبرگزاری مهر کرمانشاه یاسوج بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال

به گزارش همشهری آنلاین، سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به تعطیلی روز شنبه و حجم زیاد حرکت مسافران به سمت شمال اظهار کرد: این محور از ساعت ۷ صبح امروز از بالای طویر مرزن‌آباد به سمت تهران و کرج مسدود شد.

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک در حال حاضر تنها از سمت تهران و کرج به سمت شمال تردد جریان دارد.

سرگرد احمدی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

کد خبر 848865 منبع: ایسنا برچسب‌ها استان مازندران چالوس خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • تصاویری از حرکت خوک ماده و توله ها در جنگل ساری
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)