Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایرانشهر از ابراز تمایل تعدادی از اعضای فراکسیون زنان و کمیسیون‌های بهداشت و اجتماعی مجلس برای سفر به ایرانشهر جهت بررسی ابعاد تعرض و تجاوز به تعدادی از دختران این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدنعیم امینی‌فرد درباره ابراز تمایل تعدادی از نمایندگان برای حضور در ایرانشهر جهت بررسی اتفاقات اخیر، گفت: تعدادی از اعضای فراکسیون زنان و کمیسیون‌های بهداشت و درمان برای سفر به ایرانشهر ابراز علاقه‌مندی کردند البته می‌خواهند مقداری فضا آرام‌تر شود و بعد سفرشان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته قرار است صحبتی با رییس کمیسیون اجتماعی داشته باشم تا هیاتی را از این کمیسیون به ایرانشهر اعزام کنم.

نماینده ایرانشهر در مورد وضعیت فعلی این شهرستان، گفت: وضعیت آرام است و پیگیری‌ها در حال انجام است. در حال حاضر یک نفر درباره این پرونده دستگیر شده و یک نفر هم خود را معرفی کرده است. در مجموع با توجه به حساسیت ایجاد شده به نظرم پرونده سیر مناسبی را طی می‌کند.

حدود ۱۰ روز گذشته امام جمعه ایرانشهر موضوعی تحت عنوان تجاوز به ۴۱ دختر ایرانشهری را مطرح کرد که بعد از آن رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان در مجموع از شکایت پنج خانواده در این رابطه خبر داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایرانشهر حوادث ایرانشهر زنان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، ضمن تاکید بر پویایی ارسال پرونده از طرف شرکت‌ها به اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، گفت: در راستای تحقق شعار سال با همت کارشناسان و رؤسای ادارات ثبت فرآورده‌های تحت نظارت، تمام پرونده‌های PMF باقیمانده از سال ۱۴۰۲ که نقص مستندات نداشته اند، بررسی و اعلام نتیجه شده اند و از تاریخ ۱۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پرونده‌های مربوط به سال ۱۴۰۳ در دست اقدام و بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: مواردی که نیاز به اصلاح داشته اند نیز به کارتابل مسئولین فنی شرکت‌ها عودت شده و پس از رفع نقص فوراً به مرحله بعد بررسی ارجاع خواهند شد. از ابتدای اسفند سال گذشته تعداد ۷۹۰ پرونده جهت اخذ رأی به کمیسیون قانونی تشخیص (صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) ارسال و نتایج آن در تارنمای سازمان بارگذاری شده و صدور کد ثبت / پروانه‌های آنها انجام و به اتمام رسیده و تعداد ۳۳۳ کد ثبت (IRC) نیز برای مواد اولیه مورد استفاده در تولید فرآورده‌های نهایی تحت نظارت صادر شده است.

محمدی گفت: میانگین تعداد پرونده بررسی شده ۱۴۴ فقره در ماه بوده که در حال حاضر به ۴۳۷ فقره افزایش یافته است و حاکی از تلاش شبانه روزی همکارانمان در اداره کل مربوطه بوده است.

وی افزود: برای تحقق شعار سال، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. امید است با ادامه این روند نقش به سزایی در رونق هرچه بیشتر تولید و جهش انقلابی آن ایفا نمائیم.

کد خبر 6099969 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان