Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:06:04 GMT

بهار امسال ۶ نگارخانه جدید در تهران مجوز گرفتند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۲۵۵

بهار امسال ۶ نگارخانه جدید در تهران مجوز گرفتند

۶ نگارخانه جدید در سه ماهه نخست سال جاری از دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فعالیت در تهران مجوز گرفتند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، در سه ماهه نخست سال جاری مجوز ۶ نگارخانه جدید برای فعالیت در تهران صادر و مجوز چهار نگارخانه تمدید شد.

نگارخانه‌های «سرزمین هنر» علیرضا قندچی، «وارطان» مهدی فیروزان، «بهارستان» بهمن اسدی، «ورد» بهرام کلهرنیا، «پل» جلال متولی و «ایوان هنر» حسین محسنی سربندی برای فعالیت در تهران از دفتر هنرهای تجسمی مجوز گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجوز نگارخانه های «یاسمین» وحید شیخیان، «دارگون» آرش رییسیان، «ساعتچی» اکبر ساعتچی و «باغ موزه طاها» محمد طاها بهبهانی در سه ماهه بهار امسال از سوی دفتر هنرهای تجسمی تمدید شد

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان