Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال جهانی فوتبال از بخشیده شدن اخطاربازیکنان تک اخطاره جام بیستم برای حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها خبر داد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فیفا، فدراسیون جهانی فوتبال امروز(دوشنبه)، اعلام کرد آن دسته از بازیکنانی که با کارت زرد همراه تیم‌های‌شان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 صعود می‌کنند می‌توانند به آرامش خاطر و بدون ترس محرومیت از فینال رقابت‌ها به میدان بروند چرا که کارنامه انضباطی آنها پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی پاک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بازیکنانی که حتی در مرحله یک چهارم نهایی کارت زرد بگیرند، به شرط آنکه دو اخطار نشوند، با کارنامه انضباطی پاک می‌توانند در مرحله نیمه نهایی به میدان بروند. این قانون اما شامل بازیکنانی که در مرحله یک چهارم نهایی کارت قرمز گرفته باشند نمی‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛سبزپوشان اصفهانی که نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را مقابل طبعیت تهران در ورزشگاه ملت اصفهان واگذار کرده بودند در دومین دیدار در همین ورزشگاه با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ پیروز شدند.
ذوب آهن در ادامه این رقابت‌ها هفته آینده یکشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۸ اردیبهشت میهمان طبعیت تهران خواهد بود.
در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیمی که از ۵ بازی صاحب ۳ پیروزی شود به دیدار نهایی صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی