Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه زمینه توسعه و پیشرفت کشور باید با استعدادیابی دانش آموزان در کشور فراهم شود گفت: تعلیم معارف دینی، مهارت زبان آموزی، توجه و حساسیت به محیط زیست و بهداشت از مقوله های مهارت آموزی کودکان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز (3 تیر) در دیدار با کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اظهار کرد: در دوران نوجوانی و کودکی اولیاء و مدرسان، الگوی مناسبی برای این سنین شمرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان استعدادهای بالقوه ای دارند گفت: استعدادیابی یکی از مهمترین مواردی است که باید در راستای تربیت کودکان و نوجوانان بدان توجه کرد.

 

حجت الاسلام فلاحتی تصریح کرد: استعدادیابی کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف از دیگر شاخص های توسعه ای جامعه محسو می شود.

 

وی اضافه کرد: با شناسایی استعداد دانش آموزان و پرورش آنها در این راستا زمینه رشد کشور مهیا خواهدشد.

 

نماینده ولی فقیه گیلان اذعان کرد: تعلیم معارف دینی، مهارت زبان آموزی، توجه و حساسیت به محیط زیست و بهداشت از مهمترین مهارت های زندگی است که باید به کودکان و نوجوانان آموخته شود.

 

حجت الاسلام فلاحتی اظهارکرد: دوران کودکی و نوجوانی مهمترین دوران زندگی هر انسانی شمرده می شود که با آموزش و تربیت در دوران کودکی برای دوران های بعد زندگی آماده خواهند شد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس کانون های مساجد آمریکا ایرانشهر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اوقات فراغت روسیه وزارت کشور توسعه جامعه استعداد یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه هولناک زیر گرفتن دانش‌آموزان و کودکان توسط کامیون بستنی!

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902370

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • ببینید | لحظه هولناک زیر گرفتن دانش‌آموزان و کودکان توسط کامیون بستنی!
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • جهادگرانی که درس زندگی می‌دهند/ معلمان باید در قله کوه باشند