Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛،طبق برنامه جدید دولت انگلیس قرار است فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا به افراد زیر ۱۶ سال به منظور مقابله با بحران چاقی در این کشور ممنوع اعلام شود.

همچنین بر اساس این برنامه که به دنبال کاهش تعداد کودکان چاق تا سال ۲۰۳۰ است رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها موظف هستند جزئیات کالری مواد غذایی مصرفی را روی منوی غذای خود درج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، محدودیت‌هایی در تبلیغات مواد غذایی سرشار از نمک و مواد قندی اعمال می‌شود.

از هر سه کودک در انگلیس یک نفر هنگام اتمام دوره دبستان به چاقی یا اضافه وزن دچار است و این شرایط در مناطق محروم وخیم‌تر است. چاقی در دوران کودکی فشار مضاعفی را بر سیستم سلامت عمومی وارد می‌کند و می‌تواند به انواعی از مشکلات جسمی در دوران بعدی زندگی منجر شود.

بیشتر بخوانید:نوشابه انرژی زا برای این افراد ممنوع! 

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، ممنوعیت فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا به افراد زیر ۱۶ سال بخشی از برنامه دولت انگلیس است. در حال حاضر یک چهارم از کودکان شش تا ۹ ساله در انگلیس از این نوشیدنی‌ها مصرف می‌کنند که اغلب مقدار کافئینی برابر با یک فنجان قهوه دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ممنوعیت فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا به افراد زیر ۱۶ سال در انگلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد
  • بهترین روش های صافی و احیای مو در سال 2024
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟