Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه دیدار با نیجریه مقابل سرمربی ۵۸ ساله خود ایستاده‌اند و جو ملتهبی در اردوی آلبی‌سلسته حاکم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال آرژانتین شروع خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نداشته و پس از تساوی یک بر یک مقابل ایسلند، در بازی دوم خود از گروه D این رقابت‌ها با نتیجه تحقیرآمیز ۳ بر صفر مغلوب کرواسی شد تا شانس‌های این تیم برای صعود از گروه چهارم کمرنگ‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی «TyC Sports » آرژانتین مدعی شد که بازیکنان آلبی‌سلسته امروز (شنبه) در کمپ تمرینی این تیم در روسیه دست به کودتا زده‌اند و مقابل سرمربی خود یعنی خورخه سامپائولی قد علم کرده‌اند و اعتراض خود را از وضعیت موجود نشان داده‌اند.

بر اساس این گزارش رابطه بازیکنان و سامپائولی شکرآب شده و نقطه برگشتی هم برای بهبودی این رابطه وجود ندارد. همچنین کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین هم به سامپائولی گفته که او دیگر کنترلی روی بازیکنانش ندارد.

اکنون شایعه شده که سامپائولی پیش از بازی با نیجریه که آلبی‌سلسته برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود از گروهش نیاز مبرم به برد دارد، کنار گذاشته خواهد شد.

همچنین ترکیب احتمالی آرژانتین برای رویارویی با نیجریه به این شرح خواهد بود: آرمانی، سالویو، اوتامندی، روخو، تاگلیافیکو، انزو پرس، ماسچرانو، بانگا، مسی، ایگواین و دی‌ماریا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خورخه سامپائولی آنخل دی ماریا تیم ملی فوتبال آرژانتین جام جهانی 2018 خورخه سامپائولی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد