Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی گرانی‌‌های اخیر امروز برگزار شد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه، سوم تیر) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برای بررسی گرانی‌های اخیر در بازار تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**ماجرای جلسه غیرعلنی مجلس درباره گرانی‌ها از کجا شروع شد؟

جلسه غیرعلنی امروز مجلس از قبل برنامه‌ریزی نشده بود و جهانگیری برای دفاع از لایحه تفکیک 3 وزارتخانه و اصلاح بخشی از ساختار دولت در پارلمان حاضر شده بود، اما به دلیل درخواست‌های مکرر نمایندگان، پس از جلسه علنی امروز، نشست غیرعلنی برای بررسی موضوع گرانی‌ها نیز برگزار شد.

** لاریجانی: جلسه مجلس درباره گرانی‌‌‌ها برگزار می‌شود

براساس این گزارش، در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری خواستار برگزاری نشست غیرعلنی برای بررسی اوضاع اقتصادی کشور شد که لاریجانی رئیس مجلس نیز با آن موافقت کرد.(متن کامل)

 **جزئیاتی از تصمیمات دولت برای مهار گرانی‌ها

محمدعلی وکیلی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست غیرعلنی امروز (یکشنبه سوم‌تیر) پارلمان در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این نشست،گفت: در جلسه امروز درباره کارگروه مشترکی که رهبری دستور دادند و با محوریت سران سه قوه قرار است مباحثی در آن انجام شود، بحث و تبادل نظر شد.(متن کامل)

**روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی مجلس با جهانگیری

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه غیرعلنی قو‌ه مقننه با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه گزارشی از وضعیت گرانی‌ کالا‌ها و اثرات اجتماعی آن به نمایندگان ارائه کرد.(متن کامل)

**جهانگیری:  به‌طور واقعی در جنگ اقتصادی قرار داریم

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در نشست غیرعلنی مجلس گفت: به‌طور واقعی در جنگ اقتصادی قرار داریم که تمهیدات و برنامه‌‌های لازم برای آن در دولت اندیشیده شده است.(متن کامل)

انتهای پیام/

R1011202/P1011116/S1,15/CT7 واژه های کاربردی مرتبط اسحاق جهانگیری نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری نمایندگان مجلس مجلس دهم اسحاق جهانگیری نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است