Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ‌گلستان گفت: جشنواره گلدسته‌های سرو در ۱۱ رشته عمومی و اختصاصی با موضوع دعوت به نماز به میزبانی آموزش و پرورش استان ‌برگزار می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرکزاری تسنیم از گرگان، سید علی حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ابزار هنر بهترین روش برای ماندگاری و انتقال فرهنگ و دین در ذهن کودکان و نوجوانان است بنابراین وزارت آموزش و پرورش جشنواره‌ای را با مضمون دعوت به نماز به میزبانی استان گلستان برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و تبیین نقش آن در زندگی نوجوانان و جوانان از اهداف این جشنواره از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: جشنواره گلدسته‌های سرو در 11 رشته در حال برگزاری است که یک رشته مختص فرهنگیان و 10 رشته مربوط به دانش‌آموزان است.

حسینی اظهار کرد: سرود همگانی برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول، نمایش کوتاه بین دو نماز در مقطع متوسطه اول، ساخت نرم افزار برای دانش آموزان متوسطه دوم، فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای متوسطه دوم، سرود گروهی متوسطه دوم، وب نوشت مختص متوسطه اول و دوم، تصویر سازی متوسطه اول و دوم،، خوشنویسی نستعلیق، متوسطه اول و دوم، نقاشی مهمه دوره اعلام شده است.

وی تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ماه اعلام شده و دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقه مند می‌توانند تا 30 مهر آثار خود را از طریق سایت گلدسته سرو به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان گفت: به علت اعلام دیر هنگام، مهلت شرکت این جشنواره تمدید خواهدشد. مراسم اختتامیه این جشنواره کشوری در آذرماه و در هفته قرآن برگزار می شود .

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب تئاترهدهد از خراسان جنوبی، به عنوان اثر برتر کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت:: ۲۵۵ اثر از شهرستان‌های استان به دبیر خانه‌ی جشنواره تئاتر درسی ارسال شد که در مرحله‌ی اول ۵۵ اثر به مرحله نهایی رسید.

سرزهی افزود: پس از داوری مرحله‌ی استانی که با کمک ۶ داور آموزشی و فنی، انجام شد، تعداد ۱۶ اثر بدون اولویت به دبیرخانه‌ی کشوری در هرمزگان ارسال شد که تئاتر هدهد، کاری از دبستان قرآنی حاج غلامحسین خطایی بیرجند، در استان هرمزگان اجرای زنده داشت.

وی با بیان اینکه اعظم انوری مقدم، کارگردانی این اثر را برعهده داشت و ابوالفضل حسنی مقدم نیز مدیر فنی این تئاتر بود گفت: ۱۳ هزار اثر، از سراسر کشور به دبیرخانه کشوری جشنواره تئاتر درسی ارسال شده بود.

دیگر خبرها

  • بهار دربهار مدارس کرمان ۱۹ فروردین ماه
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • انتخاب تئاترهدهد از خراسان جنوبی، به عنوان اثر برتر کشوری
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • آثار منفی «کنکور» سال‌ها باقی خواهد ماند
  • نوگرایی مولفه مهمی برای رسانه‌ها محسوب می‌شود
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت
  • آغاز مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در ایام نوروز از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین/تجهیز هنرستانها تا مهر۱۴۰۳
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای، ممتاز شود