Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان باید با آغاز فصول تابستان برنامه ریزی جدی برای اوقات فراغت داشته باشد و زمینه نشاط را برای جوانان فراهم سازد.

وی بیان داشت: در شهر اصفهان باید با ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی و فرهنگی پر نشاط با رعایت جوانب دینی و شرعی  بتوانیم فصل تابستان غنی را برای جوانان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امروز ایجاد جامعه با نشاط از اهداف اصلی و محوری هر نهاد و سازمانی است، تصریح کرد: در وضعیت کنونی که مردم در شرایط اقتصادی سختی به سر می برند ایجاد یک جامعه پر نشاط و شاد برای مردم از هر چیزی گرانبهاتر است.

وی گفت: امکان اینکه یک جامعه پر نشاط مطابق با نظرات تمام ارکان فراهم سازیم مقدور نیست اما می توانیم یک جامعه رضایتبخش و شادی را که مردم از آن احساس خوشحالی کنند، تا حد امکان فراهم سازیم.

معین با بیان اینکه شهرداری اصفهان با هدف ایجاد فضای  نشاط و امکان دسترسی بهتر شهروندان برای تماشای مسابقات فوتبال در یک نقطه از شهر اصفهان، با دریافت مجوز از فرمانداری به پخش مسابقه فوتبال اقدام کرده است، افزود: این برنامه مورد استقبال زیادی از سوی شهروندان قرار گرفت، اما متاسفانه برخی معترض بودند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان برای اجرای این برنامه‌ها و مهمانان افراد را دستچین نمی‌کند، اضافه کرد: این برنامه در همه شهرهای کشور و با حجم بیشتری برگزار شده است و باید توجه داشت که شهرداری و شورای شهر تنها مجری این برنامه‌ها است و دستگاهای دیگر مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: وحدت ملی امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به لایحه دو فوریتی شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به نام «استاد فروغی» به درخواست مدیریت این دانشگاه و مصوب شدن این مورد در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای ششم اصفهان، این اقدام امروز (چهارشنبه) انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در آیین تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار با تبریک آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار اقدامی موثر برای جامعه است و با برگزاری چنین برنامه هایی ضمن قدردانی از کسانی که سال‌ها عمر خود را صرف خدمت صادقانه به مردم می‌کنند، روحیه خدمت‌گذاری و تلاش مجاهدانه را در دل جامعه می‌توان بیش از پیش زنده نگه داشت.

وی افزود: با توجه به لایحه دو فوریتی شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به نام «استاد فروغی» به درخواست مدیریت این دانشگاه و مصوب شدن این مورد در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای ششم اصفهان در روز نهم اردیبهشت، این اقدام امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ همزمان با گرامیداشت روز و مقام معلم طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انجام شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: به پاسداشت خدمات ارزنده دکتر احمدعلی فروغی ابری در سالیان متمادی و تاسیس دانشگاه آزاد خوراسگان، بلوار ورودی شمالی دانشگاه آزاد که به بلوار امام‌رضا (ع)، (مقابل کارخانه قند اصفهان) منتهی می‌شود، به نام بنیان‌گذار دانشگاه نام‌گذاری شد.

نظری‌پور تصریح کرد: توجه به جایگاه ویژه معلمان و اساتید، باید به هر طریق از زحمات این بزرگواران قدردانی کرد، چراکه این نوع اقدامات برای پاسداشت چهره های ماندگار علمی و فرهیختگان شهر بسیار موثر و ماندگار است.

به گزارش ایمنا، احمد علی فروغی ابَری متولد سال ۱۳۲۰ در اصفهان در سال ۱۳۶۶ شمسی بر اساس پیشنهاد مسئولین و مقامات استان به تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان اقدام کرد و خود او عضو هیئت مؤسس و هیئت امنای این دانشگاه بود و ۲۹ سال به عنوان با سابقه‌ترین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدمت نمود. او به عنوان چهره ماندگار پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی معرفی شده است.

کد خبر 749607

دیگر خبرها

  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است