Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تاسیس کنسولگری افتخاری بلغارستان در قدس اشغالی خبر داد.

خبرگزاری فارس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در جریان نشست هفتگی کابینه اعلام کرد که دولت بلغارستان قصد دارد یک کنسلوگری افتخاری در قدس اشغالی برپا کند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل گفت که «بویکو بوریسوف» نخست وزیر بلغارستان در روز‌های گذشته به اطلاع او رسانده که کشورش قصد دارد یک کنسولگری افتخاری در قدس اشغالی تاسیس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریسوف اوائل ماه جاری ضمن دیدار از سرزمین‌های اشغالی، با نتانیاهو و «رون ریولین» رئیس این رژیم ملاقات کرد.

نتانیاهو در جریان برگزاری کابینه هفتگی همچنین گفت که بوریسوف به او گفته است که این کنسولگری افتخاری نه تنها به امور اتباع این کشور ساکن در قدس اشغالی، بلکه به روابط بین بلغارستان با اسرائیل رسیدگی می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: «من به نخست وزیر بلغارستان گفتم که این گامی خوشایند است و امیدوارم که به سرعت به تاسیس رسمی سفارتخانه بلغارستان در اورشلیم (قدس) منجر شود.»

آمریکا در چهارده می‌سال جاری در اقدامی جنجالی سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی انتقال دارد و دو روز بعد نیز گواتمالا سفارتخانه خود را در این شهر تاسیس کرد. جمهوری چک نیز ماه گذشته در قدس اشغالی کنسولگری افتخاری تاسیس کرد.

تصمیم آمریکا و چند کشور معدود برای انتقال سفارت به قدس در حالی اتخاذ شده که چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل به صراحت کشور‌ها را از به رسمیت شناختن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی منع کرده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VHc

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تاسیس کنسولگری بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می‌شود.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است