Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت خارجه سوريه يکشنبه شب در بيانيه اي اعلام کرد تصميم دولت آمريکا براي حمايت مالي از «کلاه سفيدها»، نمونه اي آشکار از حمايت واشنگتن از تروريسم است.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزارت خارجه سوريه، اين تصميم واشنگتن را محکوم و خاطرنشان کرد آمريکا و برخي کشورهاي ديگر از اين سازمان تروريستي به عنوان ابزاري براي حفظ تروريسم،‌ به‌ويژه تروريسم شيميايي، در سوريه استفاده مي‌کنند تا تصوير نادرستي از اين کشور به جهان مخابره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت خارجه سوريه با بيان اينکه گروه «کلاه سفيدها»، بازوي اصلي گروه تروريستي تحريرالشام (جبهه النصره) است تصريح کرد اقدامات اين گروه تروريستي باعث کشتار بسياري از شهروندان بيگناه سوري شده است.
وزارت امور خارجه آمريکا روز جمعه اعلام کرد «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري اين کشور با اختصاص شش ميليون و 600 هزار دلار بودجه براي گروه کلاه سفيدها، مرتبط با گروه هاي تروريستي در سوريه، موافقت کرده است.
سازمان تروريستي کلاه سفيدها در مارس 2013 با کمک هاي مالي آمريکا و بريتانيا در ترکيه شکل گرفت. حوزه کاري اين گروه در مناطق تحت سلطه گروه هاي تروريستي تعريف شده است.
بسياري از اسناد کشف شده توسط ارتش سوريه در مناطق آزاد شده از چنگال تروريسم در اين کشور نشان مي دهند «کلاه سفيدها» از تروريست ها حمايت مي کنند.
بر اساس اين اسناد «کلاه سفيدها» فرآيند بکارگيري تسليحات شيميايي عليه غيرنظاميان سوري توسط تحريرالشام (جبهه النصره) را فراهم کرده اند.
بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان براي تغيير معادلات منطقه به نفع رژيم صهيونيستي آغاز شد.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نوع برخورد مقامات این کشور به این اعتراضات گفت: «اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید؛ واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی

وی گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.

کد خبر: 1229332 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه