Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌یک دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گفت: تبدیل لرستان به قطب همایش‌های علمی باعث توسعه صنعت گردشگری می‎شود.

‌سلیمان میرزاپور رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌هایی چون هتل‌ها، کمپ‌ها در مناطق توریستی و تولید عمده صنایع دستی، توسط بخش دولتی و خصوصی از ضروریات توسعه صنعت توریسم در یک منطقه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین یکی از عوامل عدم پیشرفت توریسم در منطقه را در واقع باید عدم تبلیغات مناسب دانست، به طوری که بسیاری از جاذبه‌ها حتی برای خود ایرانی‌ها ناشناخته است.

میرزاپور رشنو ادامه داد: واضح است که برای جذب گردشگر خارجی هیچ‌گونه تبلیغاتی صورت نگرفته است یا اگر تبلیغی بوده، مربوط به چند شهر بزرگ ایران است.

این دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری یادآور شد: ایجاد پارک، مناطق استراحتگاهی، دیدنی، گذراندن اوقات فراغت، سینما و یا کتابخانه جدا از اینکه برای جذب گردشگر لازم است، برای خود مردم بومی نیز ضروری و در صورت احداث می‌تواند هم مورد استفاده گردشگر و هم خود مردم قرار گیرد و از این نظر احداث این اماکن توجیه اقتصادی نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن احداث این‌گونه اماکن بر ماندگاری بیشتر گردشگری در این مناطق موثر است.

میرزاپور رشنو گفت: اجرای طرح جامع توریسم، به ثبت رساندن آثار تاریخی شاخص به صورت ثبت جهانی، تقویت دانشگاه‌ها و تبدیل استان به قطب همایش‌های علمی و... ازجمله اقدامات موثر به منظور ارتقاء وضعیت گردشگری است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام گردشگري منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075298 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین