Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس مد و لباس امتداد نیوز: فاطمه عظیمی طراح لباس و برگزیده پنجمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش چادر اجتماع درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار امتداد نیوز، گفت: مدتی است که از فعالیت در حوزه لباس فاصله گرفته‌ام و بیشتر در زمینه طراحی و ساخت زیورآلات فعالیت می‌کنم.

او با اشاره به افزایش روزافزون طراحان لباس و فشرده شدن فضای رقابت میان فعالان این حوزه بیان کرد: متأسفانه یکی از مشکلات درحوزه مد و لباس عدم بازگشت سرمایه است که طی سال‌های اخیر فعالان این حوزه را با فراز و نشیب‌های بسیار مواجه ساخته و موجب شده تا آن‌ها حیطه کار خود را مدام دستخوش تغییر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی ادامه داد: در شرایط کنونی و با توجه به نابسامانی بازار پوشاک و شرایط اقتصادی کشور شاهد آنیم که روزبه‌روز بر تعداد طراحان و سازندگان زیورآلات افزوده می‌شود. با توجه به این شرایط امیدواریم در آینده نزدیک با خلأ وجود طراحان لباس مواجه نشویم.

پنجمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش چادر اجتماع با تأکید بر اینکه فضای جامعه مد و لباس از تولید محصولات حجاب دور شده است اذعان داشت: همین امر نیز تأثیر بسزایی در کاهش انگیزه طراحان و تولیدکنندگان این طیف محصولات دارد و شاید برای من نیز همین مسئله موجب شد تا حوزه کاری خود را از محصولات عفاف و حجاب به سمت زیورآلات سوق دهم.

عظیمی درباره شیوه کار خود در زمینه طراحی زیورآلات گفت: ایران دلیل وجود قوم‌های کشوری بسیار غنی از لحاظ دستاوردهای مادی و معنوی است و همین امر کمک بسزایی در روند فعالیت هنرمندان صنایع دستی و طراحان زیورآلات به‌عنوان یکی از شاخه‌های این بخش داشته است. من نیز با الهام از تاریخچه طراحی و ساخت زیورآلات در کشور و مطالعه سبک‌های مدرن و پست‌مدرن تلاش می‌کنم که آثاری نو و خلاقه طراحی کنم.

او افزود: بیشتر از ترکیب چرم و پارچه در کار استفاده می‌کنم و به لحاظ موضوعیت طرح‌ها سعی می‌کنم که مخاطبان نوجوان و جوان را از آثارم راضی نگه دارم.

عظیمی در خاتمه گفت: امیدواریم دولت و بخش خصوصی به برگزاری رویدادهایی با محوریت طراحی و ساخت زیورآلات بیش از پیش اهمیت دهند چرا که حضور پررونق فعالان هنری در این عرصه می‌تواند در آینده نزدیک فضای لازم برای صادرات آثار را فراهم آورد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»