Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آزمون سراسری سال 97 در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه 97 در 375 شهرستان و بخش مختلف کشور و 479 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

در آزمون سراسری سال 1397 به هر داوطلب در تمام گروه‌های آزمایشی یک پاسخنامه و 2 دفترچه سوال (آزمون عمومی «دفترچه شماره 1» و آزمون اختصاصی «دفترچه شماره 2») در قالب دو بسته نایلونی داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته‌ها شخصی سازی شده و مشخصات داوطلبان بر روی پاسخنامه و جلد دفترچه سوالات درج شده است.

داوطلبان در تمام گروه‌های آزمایشی باید پاسخ سوالات دفترچه‌های عمومی و اختصاصی را در همان یک برگ پاسخنامه تحویل شده علامتگذاری کنند.

تعداد سوالات دفترچه عمومی و مدت زمان پاسخگویی


 

 

تعداد سوالات دفترچه اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی و مدت زمان پاسخگویی

 

تعداد سوالات دفترچه اختصاصی گروه علوم تجربی و مدت زمان پاسخگویی

 

تعداد سوالات دفترچه اختصاصی گروه علوم انسانی و مدت زمان پاسخگویی

تعداد سوالات دفترچه اختصاصی گروه هنر و مدت زمان پاسخگویی

 

تعداد سوالات دفترچه اختصاصی گروه زبان‌های خارجی و مدت زمان پاسخگویی

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

گفتنی است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور