Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دور سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از عصر امروز با برگزاری چهار مسابقه آغاز می‌شود. با توجه به حساسیت موجود و سرنوشت نهایی برای صعود و حذف تیم ها، مسابقات این مرحله در هر گروه به صورت همزمان برگزار می‌شود.
از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و از گروه نخست رقابت ها، تیم‌های اروگوئه و روسیه ۶ امتیازی در ورزشگاه "کاسموس آرنا" سامارا به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم‌های اول و دوم این گروه تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم‌های مصر و عربستان که حذف شده اند هم در یک دیدار تشریفاتی در ورزشگاه "ولگوگراد آرنا" همین شهر به دیدار هم می‌روند.
اما از گروه دوم رقابت‌ها و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه تیم مراکش حذف شده در ورزشگاه "کالینینگراد" این شهر به دیدار اسپانیای چهار امتیازی می‌رود و به صورت همزمان دیدار حساس تیم‌های پرتغال و ایران در ورزشگاه در ورزشگاه "موردوویا آرنا" این شهر برگزار خواهد شد. در این گروه تیم‌های اسپانیا، پرتغال و ایران شانس صعود دارند.
در آخرین روز رقابت‌های دور دوم مقدماتی، دیروز از گروه هفتم مسابقات تیم ملی انگلیس در یک مسابقه پرگل با نتیجه ۶ بر یک از سد پاناما گذشت. با این نتیجه انگلیس صعودش قطعی شد و پاناما با ۲ باخت حذف شده این گروه لقب گرفت. از گروه هشتم مسابقات هم ژاپن با تساوی چهار به چهار مقابل سنگال رسید و چهار امتیازی شد و لهستان با شکست سه بر صفر مقابل کلمبیا شاسن صعود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتبال جام جهانی فوتبال جام جهانی روسیه جام جهانی 2018 روسیه 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا