Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرکل حج و زیارت استان قم گفت: سال گذشته ۶۵ دفتر زیارتی برای صدور ویزای اربعین در استان قم فعالیت می‌کردند.

مهدی صالحی مدیرکل حج و زیارت استان قم، در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به فعالیت دفتر کنسولگری عراق در شهر قم گفت: امسال نیز این دفتر برای صدور ویزا برای زائران استان قم و استان مرکزی در شهر قم مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته  65 دفتر زیارتی برای صدور ویزای اربعین در استان قم فعالیت می‌کردند افزود: سال گذشته 65 هزار ویزا برای زائران اربعین در شهر قم توسط دفتر کنسولگری صادر شد.

 

صالحی تصریح کرد: تنها سامانه ثبت نام زائرین اربعین، سامانه سماح است و زائرین فقط باید از این سامانه برای ثبت نام و اخذ ویزا اقدام کنند.

 

مدیرکل حج و زیارت استان قم ادامه داد: سال گذشته 20 هزار بروشور سامانه سماح و دفاتر زیارتی در استان قم توزیع شد و آخرین اخبار در این خصوص توسط صدا و سیما ارائه می شد.

 

وی با اشاره به صدور ویزای غیر مجاز گفت: دخالت افراد و دفاتر غیرمجاز در صدور ویزای اربعین از جمله مشکلات ما در این ایام بود که زائرین باید مراقب باشند.

 

مدیرکل حج و زیارت استان قم در پایان تاکید کرد: باید با با دفاتر غیرمجاز صدور ویزای اربعین برخورد جدی شود تا همه زائرین از طریق سامانه سماح ویزا را دریافت کنند و به عراق اعزام شوند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت گرانی بازار کانون های مساجد فوتبال مجلس روزنامه های ورزشی بازدید روحانی از توچال خبرگزاری شبستان قوه قضائیه اربعین حسینی پیاده روی اربعین حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • راهنمای دریافت ویزای تایلند
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان