Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@00:18:16 GMT

گلستان پایتخت فرهنگ و هنر کشور است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۸۰۲۴

گلستان پایتخت فرهنگ و هنر کشور است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: استان گلستان پایتخت فرهنگ و هنر کشور است و جرجانی ها، مختومقلی ها، میرفندرسکی ها بزرگانی برخاسته از گلستان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، امروز (4 تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در چهار سال گذشته در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ هنری از هنرمندان و هیچ کنسرتی در استان تعطیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شورای تامین استان حتی در زمان اغتشاشات دی ماه سال گذشته هیچ برنامه ای را کنسل نکرد، افزود: سال گذشته 750 سخنران کشوری به استان آمدند و برنامه اجرا کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

 

طهماسبی تصریح کرد: استان گلستان پایتخت فرهنگ و هنر کشور است. جرجانی ها، مختومقلی ها، میرفندرسکی ها بزرگانی برخاسته از گلستان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان از همه کشور جمعیت داریم و همه اقوام با وحدت در کنار هم زندگی می کنند. رشد و توسعه استان به وجود همین اقوام است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهارداشت: در حوزه فرهنگ استاندار برای سال جاری، 7 جشنواره فرهنگی ورزشی را برای استان پیش بینی کرده است.

 

وی یادآور شد: نوروز امسال نیز یکصد و 40 منطقه گردشگری استان به مسافران شناسانده شد و ماندگاری گردشگران به بیش از 24 ساعت رسیده است.

 

طهماسبی در پایان گفت: ما در کنار هنرمندان، نویسندگان و انجمن های سنفی هنری و فرهنگی هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس گرانی بازار بازدید روحانی از توچال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقتصاد خبرگزاری شبستان مسجد فرهنگ گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد

رییس کل دادگستری استان یزد با حکم رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حسین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد