Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام مصطفی جزایری اصل ظهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: نشست های تخصصی مقابله با آسیب های اجتماعی و اعتیاد در چند جلسه و به صورت پراکنده در مناطق آسیب پذیر برگزار شد.

وی افزود: این نشست ها با موضوع طلاق و عوامل پیشگیری از وقوع آن ، اعتیاد و شیوه های شیوع و آسیب های ناشی از آن، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی از جمله به کارگیری سلاح در مراسم‌ها، همایش مقابله با فرقه های نوظهور، کارگاه پاسخ به شبهات مهدویت و مقابله با مدعیان یمانی و همایش طلایه داران تبلیغ برای اعزام مبلغان به مناطق آلوده و آسیب پذیر برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در ادامه بابیان اینکه امروز باید هوشیاری در برابر هجمه دشمنان حفظ شود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی رکن اثرگذار مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

وی اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سطح مناطق شهری و روستایی مختلف این شهرستان جدی است و گام هایی نیز در این زمینه برداشته است.

جزایری اصل در پایان گفت: بهترین راه کاهش آسیب های اجتماعی، پیشگیری و بهترین روش پیشگیری هم فرهنگ سازی است که خانواده‌ها در پیشگیری و فرهنگ‌سازی نقش عمده‌ و اصلی را دارند.

کد خبر 4330254

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیبهای اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان شادگان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد خبرگزاری مهر شیراز کرمانشاه یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • رسانه‌ها و معلمان در پیشگیری از خودکشی نقش مهمی دارند
  • ایستگاه قانون، گامی در راستای افزایش دانش حقوقی دانش‌آموزان
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد