Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش ایکنا؛ در فاصله یک هفته تا آغاز TGC۲۰۱۸، فرصت ثبت‌نام در این رویداد به پایان می‌رسد. به این ترتیب علاقه‌مندان به تهیه بلیت و شرکت در این رویداد، تنها تا هشتم تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند.   رویداد تی جی سی هفته آینده ۱۴ و ۱۵ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا می‌شود. در این رویداد که تاکنون حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده در آن قطعی شده است، ۷۲ کنفرانس با حضور ۴۶ سخنران خارجی و ۲۶ سخنران داخلی در ۵ موضوع اصلی تجاری، تولید، فناوری، هنری و طراحی بازی برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان با دانش روز دنیا در حوزه‌های بازی‌سازی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین ۴ پانل تخصصی با موضوعات نقش رسانه در موفقیت بازی‌ها، نحوه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر در فضای دیجیتال، انتخاب صحیح برای پیوستن به شتاب‌دهنده‌ها یا شرکت‌های بزرگ و آموزش آکادمیک در صنعت گیم برپا می‌شود.   همچنین ۶ مسترکلاس فشرده بازی‌سازی، یک روز پیش از آغاز رسمی رویداد یعنی سیزدهم تیر در انستیتو ملی بازی‌سازی با حضور اساتید بین‌المللی برگزار می‌شود.   حضور ۲۴ ناشر و خریدار بازی خارجی در کنار ده‌ها سخنران و بازی‌ساز بین‌المللی، این رویداد را به بزرگ‌ترین بستر و فرصت برای بازی‌سازان کشور در جهت گسترش تعاملات بین‌المللی بدل کرده است.   جهت مشاهده فهرست کنفرانس‌ها، پانل‌ها، و مسترکلاس‌ها، آشنایی با سابقه سخنرانان و اساتید این رویداد و همچنین مشاهده شرکت‌های حاضر در بخش تجاری TGC۲۰۱۸، و در نهایت ثبت‌نام در آن، می‌توانید به سایت این رویداد به نشانی tehrangamecon.com/fa مراجعه کنید. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فناوری اطلاعات تی جی سی بنیاد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اکسپوی تهران به دنبال احیای جایگاه مازندران در کریدورهای بین المللی حمل و نقل به منظور رونق و توسعه تجارت خارجی در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت های توانمند در حوزه صادراتی در این نمایشگاه حضور دارند و این امر پشتوانه جدی برای مبادلات تجاری در کشور است، اظهار کرد:
رویکرد استان مازندران در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۷ شرکت معظم صادرات محور استان برگزار شده است، افزایش مبادلات تجاری در حوزه بین الملل است و خوشبختانه تفاهمات اولیه خوبی با شرکت های خارجی منعقد شده است.

حسینی با اشاره به اینکه امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه شاهد سرفصل جدیدی در توسعه تجارت استان مازندران باشیم، تصریح کرد: از جمله مسائلی که در این نمایشگاه پیگیری می کنیم، نقش جدی در کریدورهای حمل و نقلی و ایجاد مجموعه ها، هلدینگ ها و هاب های چند کشور با رویکرد انتقال کالا و تولید کالا به صورت واسطه ای در مناطق آزاد است که با حضور صاحبان نظر و مجموعه های مختلف در استان و کشور امیدواریم در آینده حوزه صادرات مازندران موثر واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه مازندران در جایگاه مناسبی در همه کریدورهای تعریف شده بین المللی چین، هند و روسیه دارد، یادآور شد: بنا داریم با این رویکرد در ۱۴۰۳ در مبادلات و مناسبات تجاری با همسایگان و کشورهای هدف تجاری و صادراتی حضور داشته باشیم.

کد خبر 6093969

دیگر خبرها

  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد