Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون امنيتي- سياسي فرماندار تهران با اشاره به تجمع امروز ( دوشنبه) برخي افراد که خود را کسبه بازار تهران مي خواندند مقابل مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد که در اين تجمع هيچ فردي دستگير نشده است.

«عبدالعظيم رضايي» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: تجمع به صورت مسالمت آميز پايان يافته، هيچ فردي نيز مصدوم نشده و اينک مشکلي وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در جلسه با روساي اتحاديه ها و صنوف قرار شد خواسته هاي بازاريان و کسبه از طريق آنها اعلام و پيگيري شود.
معاون فرماندار تهران گفت: باتوجه به حساسيت هاي موجود عوامل انتظامي براي تامين امنيت مراکز تجاري محدوده بازار حضور دارند تا مغازه داران احساس ناامني نکنند، مورد تهديد قرار نگيرند و مغازه هايشان را نبندند.
وي اضافه کرد: خواسته هاي کسبه، موارد اقتصادي است اما عده اي از افراد سعي کردند با ورود به جمع تجمع کنندگان شطينت و مسير اين اعتراض ها را از مسائل اقتصادي خارج کنند که براي جلوگيري از اقدام اين افراد ماموران انتظامي در محل حاضر شده اند.
رضايي گفت: نگراني از نوسانات بازار و احساس بلاتکليفي ازجمله موارد مطرح شده توسط کسبه بازار است اما عده اي سوءاستفاده گر قصد دارند مسائل ديگري را وارد اين موضوع کنند.
به گزارش ايرنا امروز برخي کسبه بازار تهران براي مطالبات صنفي و اقتصادي مغازه هايشان را به حالت نيمه تعطيل درآوردند و عده اي نيز مقابل مجلس حضور يافتند.
روز گذشته نيز برخي افراد که خود را کسبه پاساژ علاء الدين - مرکز فروش گوشي تلفن همراه- مي ناميدند مقابل اين مرکز تجاري تجمع کردند و گفتند که مغازه هايشان را داخل اين مرکز تعطيل کرده اند؛ اين درحاليست که وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ديشب فهرست اسامي 40 شرکت که با ارز چهار هزار و 200 توماني گوشي هاي تلفن همراه را وارد مي کنند منتشر کرده است.
فعاليت کسبه در پاساژ علاء الدين ديروز پس از حدود يکي دو ساعت به حالت عادي بازگشت و گزارش خبرنگار ايرنا امروز از اين مرکز حاکي از فعاليت طبق روال معمول داشت.
تهرام/9343/ 1008
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه اجتماعی ایکس، یک دانشجوی فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری در شهر لیل از اطلاعات نادرستی که رسانه‌های اصلی این کشور در مورد مبارزات دانشجویی منتشر می‌کنند انتقاد کرد و گفت: ما اینجا هستیم تا حرف دل خودمان رو بزنیم و حامل پیام فلسطینی‌ها باشیم؛ چرا که ما می‌دانیم که امروز رسانه‌های فرانسوی به دنبال انتشار اطلاعات نادرست هستند؛ اطلاعات نادرستی که در جهت استفاده ابزاری در راستای اسلام هراسی و یهودی ستیزی بکار می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ما اینجا هستیم تا از آرمان‌های فلسطینی‌ها دفاع کنیم. این تنها کاری هست که می‌توانیم در برابر رسانه‌های (طرفدار اسرائیل) انجام بدیم. ما از صحبت با رسانه‌ها امتناع نمی‌کنیم. ما فقط آمدیم حرف خودمان رو بزنیم و اجازه ندهیم (رسانه‌های طرفدار رژیم صهیونیستی) از ما استفاده ابزاری کنن.

در خصوص سئوالات دیگه‌ای که مطرح شد؛ باید بگم که ما بیانیه‌ای رو تنظیم کردیم که اون را منتشر می‌کنیم و برای شما می‌خونیم. بجای آنکه از طرف ما حرفی زده بشه، خودمان حرفمان و همچنین حرف مردم فلسطین رو بیان می کنیم.

دیگر خبرها

  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!