Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسلند جهت تاریخ سازی به مصاف کرواسی می رود، هر چند کروات ها آماده تر از همیشه به نظر می رسند.

جزئیات بازی تاریخ زمان مکان ۵ تیر ۱۳۹۷ ۲۲:۳۰ استادیوم روستوف آرنا وضعیت دو تیم

دو تیم کرواسی و ایسلند در گروه D جام جهانی 2018 با تیم های آرژانتین و نیجریه هم گروه هستند. کرواسی با کسب دو برد متوالی صعودش مسجل شده و ایسلند برای صعود علاوه بر برد مقابل کرواسی نیم نگاهی نیز به دیگر دیدار این مرحله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرواسی پس از برد 2-0 مقابل نیجریه، با نتیجه جالب 3-0 موفق به عبور از سد آرژانتین شد، تا خود را به عنوان یک مدعی کسب عنوان قهرمانی نشان دهد. این تیم با کسب این دو نتیجه صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است و تنها در صورتی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعد نخواهد شد که در مقابل ایسلند بازنده میدان باشد و نیجریه از صد آرژانتین عبور نماید و مضاف بر آن اختلاف تفاضل 5 گلی دو تیم نیز جبران شود. کرواسی در 6 دیدار اخیر رسمی خود شکست نخورده است و در سه دیدار اخیر رسمی خود کلین شیت کرده است. کرواسی فقط یک بار در تاریخش در روز 26 ژوئن بازی کرده که 20 سال پیش و در جام جهانی 1998 با یک گل مغلوب آرژانتین شد.

در سوی مقابل ایسلند قرار دارد که اولین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند. این تیم پس از شروع امیدوار کننده و کسب نتیجه 1-1 مقابل آرژانتین، با دو گل مغلوب نیجریه شد، تا صعودش در اما و اگر قرار بگیرد. ایسلند برای صعود آن هم به عنوان تیم دوم گروه، باید تحت هر شرایطی از سد کرواسی عبور کند. در سوی مقابل نیجریه نباید پیروز مسابقه مقابل آرژانتین شود. در صورت تساوی دو تیم نیجریه و آرژانتین، ایسلند باید با اختلاف سه گل کرواسی را از پیش رو بردارد و در صورت پیروزی آرژانتین، تنها در صورتی ایسلند حذف خواهد شد که با اختلاف گل بیشتری نسبت به ایسلند پیروز میدان شود. بیورن سیگوردارسون مهاجم ایسلند زننده اولین گل به ثمر رسیده در استادیوم روستوف آرنا است و می تواند باز هم در این استادیوم خاطره سازی کند.

دو تیم کرواسی و ایسلند 6 بار در قرن بیست و یکم در دیدارهای رسمی به مصاف هم رفته اند که همگی این دیدارها در مسابقات مقدماتی جام جهانی بوده است. در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006، کرواسی موفق به کسب دو برد پرگل 4-0 و 3-1 شد. در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014، پس از تساوی بدون گل در دیدار رفت، در دیدار برگشت کرواسی با دو گل ماریو مانژوکیچ و داریو سرنا پیروز شد. در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 نیز این دو تیم هم گروه بودند، که در دیدار رفت کرواسی با نتیجه 2-0 و با گل های مارسلو بروزوویچ پیروز شد و در دیدار برگشت، ایسلند با تک گل هورور مگنوسون از سد حریف عبور کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم


یوهان برگ گودموندسون به دلیل مصدومیت تنها غایب این دیدار خواهد بود و قادر به همراهی ایسلند نخواهد بود.

پیش بینی بازی از نگاه هواسکورد 2 - 1

در نظرسنجی صورت پذیرفته نیز شانس برد کرواسی بیشتر بوده و نتیجه 2-1 بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است.

برای پیش بینی بازی همراه با جایزه بازی به این لینک مراجعه کنید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی