Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، مسئول فرهنگی لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) گفت: این لشکر علاوه بر مرزبانی وتامین امنیت در جنوب شرق در راستای محرومیت زدایی وکمک به بیماران خاص نیز پیشتاز است.

سروان مسلم نبی در ادامه افزود این لشکر با جمع آوری کمک های مردمی وسازمانی وهمچنین ،یاری خیرین گام های مثبتی در زمینه توزیع بسته های خوراکی ،پوشاکی وامداد رسانی پزشکی وساخت وساز برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :انتقال یک نوجوان که به دلیل آسیب پا وعفونت  در معرض قطعی پا بود به  مراکز درمانی شهر اصفهان از کارهای این لشکر در منطقه یاد کرد وخاطرنشان کرد کلیه هزینه های درمانی این بیمار توسط یک خیر پرداخت شد والحمدالله منجر به بهبود ایشان شد.

این مسئول  اضافه کرد از زمان حضور این یگان در منطقه هزاران بسته لوازم التحریر وصد ها کیلو گوشت وحبوبات وبرنج وهمچنین صدها دست لباس واجرای برنامه های فرهنگی در روستاها ورنگامیزی وساخت وساز در مناطق محروم منطقه انجام شده است.

مسئول فرهنگی لشکر مقدس امام حسین لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) از کلیه خیرین ومردم خواست در صورت علاقه مند بودن به کمک به محرومین هدایای خود را به روابط عمومی لشکر وفرهنگی ویا گردان های امام حسین استان جهت رساندن به محرومین تحویل دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این استان دارای قابلیتهای فراوانی در صنعت ، معدن ، شیلات و کشاورزی است و در روز پایانی این نمایشگاه تفاهم نامه هایی امضا شد .

جزئیات بیشتر را در این گزارش ببیند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان