Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت پایگاه های تابستانی شهرستان شهریار طی مراسمی با حضور مدیرآموزش و پرورش شهریار و جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان شهریار در آموزشگاه پیام نور دخترانه این شهر، آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، پایگاه های تابستانی شهرستان شهریار طی مراسمی با حضور مدیرآموزش و پرورش شهریار و جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان شهریار در آموزشگاه پیام نور دخترانه این شهر، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در این مراسم ضمن اشاره به نقش مهم مدرسه در نحوه تربیت فرزندان گفت: قطعا نشاط و شادابی که مدرسه ایجاد می کند نقش مهم و اساسی در رشد و شکوفایی شخصیتی یک دانش آموز دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن اشاره به فعالیت پایگاه های تابستانی در سطح این شهرستان ، گفت: پایگاه های تابستانی نقش مهمی در ایجاد نشاط و کسب انرژی دانش آموزان دارد، فعالیت های پایگاه های تابستانی بر روی شاخه های هنر و تربیت بدنی متمرکز است.

وی ادامه داد: مسئولین باید از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای موجود در جهت غنی سازی پایگاه های تابستانی بهره برده و از نقش تاثیر گذار و مهم اولیا دانش آموزان در پیشبرد این هدف غافل نشوند.

پارسا ادامه داد: پایگاه های تابستانی در سطح شهرستان شهریار ، یکی از مراکزی است که دانش آموزان می توانند اوغات فراغت خود در فصل تابستان را در آن به شکل صحیح و علمی سپری کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد