Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری شهدای هفتم تیر اظهار کرد: اصفهان دارای هفت شهید از شهدای هفتم تیر و یک بازمانده از واقعه هفتم تیر آیت الله نجفی از شهرضا هست.

وی بیان کرد: در این هفته همچنین مناسبت هفته قوه قضاییه و افشای حقوق بشر امریکایی را هم داریم که لازم است به هر دو موضوع پرداخته شود ولی بالاتر از آن تبیین ابعاد شخصیتی شهدایی چون شهید بهشتی بوده که الگویی بی بدیل در همه ابعاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول ستاد برگزاری هفتم تیردراصفهان با اشاره به خطبه 194 نهج البلاغه در رابطه با افشای چهره نفاق بیان کرد: حضرت امیر در این خطبه می فرمایند، ای بندگان خدا شما را از نفاق می ترسانم چرا که این افراد به رنگ های گوناگونی ظاهر می شوند و از هر حربه ای استفاده می کنند و در هر کمینگاهی به شکار شما می نشینند و ….

وی افزود: چهره نفاق در بدو پیروزی انقلاب تا به امروز قابل تامل است الان هم عمده مشکلات کشور به دلیل حضور منافقین و نفوذی ها در جامعه است.

عسگری یادآور شد: رسانه ها ومسئولان باید چهره نفاق و منافقین را برای نسل جوان کشور افشا کنند، رخداد 7 تیر یادآور شهادت مظلومانه شهید مظلوم و 72 یار مظلومش است، این رخداد یاداور نفاق داخلی و نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب است.

وی افزود: امریکا همواره علیه این ملت و نظام چه پیش از انقلاب و چه بعداز انقلاب توطئه هایی داشته که می توان به مصادره اموال ایران، حمله نظامی در طبس و حمایت از کودتای نوژه، حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از صدام، تامین سلاح شیمیایی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، تحریم های ظالمانه، حمایت از تروریست ها به صورت همه جانبه و در جنگ نرم هم ایجاد یاس و نا امیدی، حمایت از فتنه ها وکودتاها و ترور دانشمندان هسته ای اشاره کرد.

مسئول ستاد برگزاری هفتم تیر دراصفهان در پایان به برنامه های متنوع امسال به این مناسبت در اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: سه ویژه برنامه با سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه بنی فاطمه، سخنرانی آیت الله عبداللهی عضو خبرگان رهبری در خیمه گلستان شهدا و سخنرانی دکتر صفار هرندی در خیمه انصار الحسین خیابان کاشانی در این هفته برگزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه