Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@19:13:34 GMT

سامپائولی: فردا مسی دیگری را خواهید دید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۸۳۷

سامپائولی: فردا مسی دیگری را خواهید دید

به گزارش وانانیوز، 

 آلبی سلسته در روزهای اخیر و پس از شکست سنگین مقابل کرواسی، روزهای سخت و پرتلاطمی را سپری کرده است. از اردوی این تیم اخبار و شایعات عجیبی منتشر شده اما سامپائولی، سرمربی آرژانتین، به بازی فردا خوشبین است.

 

 

 

 

او در نشست خبری بازی با نیجریه گفت:« بازی حساس و تعیین کننده ای پیش رو داریم چرا که سرنوشت صعود ما را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برای هر دو تیم جذاب است.

هفته دشواری را پس از شکست برابر کرواسی پشت سر گذاشتم. شکست، ضربه سختی برای ما بود چرا که در ابتدا، سرنوشت ما به بازی نیجریه و ایسلند بستگی داشت. خوشبختانه نیجریه پیروز شد و حالا ما هم شانس تقریبا خوبی برای صعود داریم. نمی توانم روزها و ساعاتی که بر من گذشت را توصیف کنم. از همان روز شکست برابر کرواسی به بازی با نیجریه فکر می کنم و روش های مختلف رویارویی با این تیم را برنامه ریزی کرده ام.»

 

ترکیب اصلی:« می دانم که چه ترکیبی را باید به زمین بفرستم ولی ابتدا باید آن را به بازیکنانم بگویم. روش های مختلفی را در تمرین پیاده کردیم. می توانم این را به شما بگویم که فردا آرژانتین، زندگی جدیدی را در جام جهانی شروع خواهد کرد.»

 

 

 

 

نیجریه:« آنها تیم کامل و بسیار خوبی هستند. کار را با 2-4-4 شروع کردند و الان 2-3-5 بازی می کنند. قدرت بدنی بالای نیجریه، در برخی مقاطع بازی تفاوت ها را رقم می زند. ما باید بازی را کاملا تحت کنترل خودمان بگیریم. نیجریه بازیکنان با تجربه و چند پسته ای مثل موزس دارد و باید مراقب باشیم.»

 

مسی:« بازی با کرواسی برای مسی بد تمام شد. پاس های زیادی از سوی هافبک ها به وی نرسید و در چنین شرایطی او نیمی از کارایی خود را از دست می دهد. واضح است که اگر به مسی توپ بیشتری برسد، موقعیت های بیشتری نصیب مان می شود. به شما قول می دهم که فردا مسی متفاوتی خواهید دید و تیم بیشتر از همیشه در خدمت او خواهد بود.»

 

 

 

 

صحبت با بازیکنان:« من در هر تیمی که بوده ام، خودم را با بازیکنان نزدیک دیده ام. همیشه با آنها در ارتباط مستقیم بوده ام و هیچوقت تنها به تئوری ها بسنده نکرده ام. می دانم که بین مربی و بازیکن باید ارتباط دوستانه برقرار باشد. در چند روز اخیر با کل تیم صحبت کرده ام ولی هرگز محتوای حرف هایمان را فاش نخواهم کرد.»

 

سبک بازی:« فردا باید با قلب مان بازی کنیم. تیم از همان ابتدا باید مصمم وارد زمین شود و کار را محکم شروع کند. باید هر کاری برای پیروزی انجام دهیم.

اطمینان دارم که فردا بازی متفاوتی از ما خواهید دید. در بازی قبلی بدشانس هم بودیم. تا قبل از گل کرواسی روی اشتنباه کابایرو، بازی متعادل دنبال می شد. فردا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و جام جهانی تازه برای ما شروع می شود.»

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی