Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شمار زیادی از شهروندان شیرازی بامداد امروز سه شنبه پس از کسب نتیجه مساوی تیم ملی فوتبال ایران در بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر تیم اروپایی پرتغال برای برپایی جشن و سرور به خیابان‌ها آمدند.

دقیقه ۹۳ این بازی در وقت‌های اضافه، لحظات پر اضطرابی برای ایرانیان سراسردنیا در پی داشت و همه منتظر تصمیم داور پس از ویدو چک بودند که بالاخره رای به اعلام پنالتی به سود ایران داده شد و کریم انصاری فر با ضربه خوب دروازه پرتغال را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظات پابانی هم مهدی طارمی می‌توانست با گلزنی در حالی که با دروازه بان تک به تک شده بود شادی را به اردوی ایران بیاورد که ضربه کم دقت این بازیکن به خارج زمین رفت و تیم ایران با شایستگی در حالی که چهار امتیاز کسب کرده بود از ادامه حضور در این رقابت‌ها بازماند.

مردم شیراز برای قدردانی از بازی خوب ایرانی‌ها پس از پایان بازی با در دست داشتن پرچم ایران و سوار بر خودرو‌های خود با زدن بوق و شیپور به سوی بلوار چمران حرکت کردند.

با توجه به اینکه بازی ایران برابر پرتفال در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد سه شنبه پایان یافت به نظر می‌رسد ابراز شادمانی مردم شیراز تا ساعتی دیگر ادامه داشته باشد.

این مسابقه علاوه بر برخی سینما‌های شهر شیراز، در بوستان‌هایی همچون آزادی و مادر نیز به صورت زنده برای شهروندان به نمایش درآمد.

تدارک مسئولان شهری برای پخش زنده این مسابقه با استقبال گسترده شهروندان همراه شد به گونه‌ای که شمار زیادی از خانواده‌ها از ۲ ساعت قبل از شروع مسابقه، در محل در نظرگرفته شده در بوستان آزادی گردهم آمده بودند.

حضور بیش از حد شهروندان در این محل و استفاده آن‌ها از بوق‌های مخصوص تشویق تماشاگران رقابت‌های فوتبال، سبب شد که صدا و تصویر این مسابقه به برخی از آن‌ها نرسد و این موضوع ایجاب می‌کند که مسئولان شهری فضای گسترده‌تر و مناسب تری را برای پخش زنده این گونه رقابت‌ها تدارک ببینند.
انتهای پیام/ر

شادی مردم شیراز از تساوی تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس