Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان که پسر 11ساله همسایه را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت بام خانه اش کشانده و وی را با 89 ضربه چاقو کشته بود دیروز حکم قضایی به اعدام در ملاعام محکوم شد. آفتاب‌‌نیوز :  علی 24 ساله 17 شهریور ماه سال 96 به بهانه نشان دادن کبوتر ابوالفضل 11ساله را به پشت بام خانه پدری اش در نزدیکی خیابان رباط کریم در جنوب تهران کشاند و پسر بچه را با 89 ضربه چاقو کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که با همدستی برادرش جنازه پتوپیچ را به 60 کیلومتری جاده قم برده و آنجا رها کرده بود بعد از ناپدید شدن ابوالفضل به عنوان مظنون بازداشت شد.



زخم های تازه روی دست این مظنون شک پلیس را دو چندان کرد و وی چهار روز بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود.

علی گفت: چون سالها پیش وقتی هم سن و سال ابوالفضل بودم در پارک رازی مورد آزار قرار گرفتم و زندگی ام تباه شد، تصمیم گرفتم ابوالفضل را بکشم تا سرنوشت تلخی مانند من نداشته باشد.

در حالی که سلامت روانی این متهم از سوی کمیسیون پزشکی قانونی تایید شده بود وی دیروز در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر ابوالفضل در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل پسرشان حکم قصاص در ملاعام درخواست کردند.

سپس علی روبه روی قضات ایستاد و اتهام قتل عمدی را گردن گرفت. وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من سالها پیش در پارک مورد تجاوز قرار گرفتم. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشت و وقتی به سن نوجوانی رسیدم اوضاع روحی ام بدتر شد. من حتی در این سالها 2 بار دست به خودکشی زدم. یکبار قرص برنج خوردم که مرا به بیمارستان لقمان منتقل کردند و نجات پیدا کردم. یکبار هم با چاقو خودزنی کردم. من از این زندگی خسته بودم و می خواستم خودم را بکشم.

وی که لکنت زبان دارد و گاهی اوقات به سختی صحبت می کند ادامه داد: آن روز حال روحی ام بهم ریخته بود. مادر و برادرم در خانه نبودند که به بهانه نشان دادن کبوتر ،پسر همسایه را به پشت بام بردم. ولی یکباره دچار جنون شدم و با چاقو به جانش افتادم. حالم آنقدر بد بود که هنگام وارد کردن ضربه ها چند ضربه هم به دست خودم زدم.

وی گفت: بعد از قتل بود که برادرم به خانه برگشت. ماجرا را به او گفتم و او از من خواست تا خودم را به پلیس معرفی کنم اما قبول نکردم. من جنازه خونین را لای پتو پیچیدم .سپس جنازه را داخل چمدان گذاشتیم و با یک ماشین کرایه ای به جاده قم بردیم.

سپس برادر علی که با قرار وثیقه آزاد بود به اتهام اختفای ادله جرم و کمک در از بین بردن جسد از خود دفاع کرد.

این جوان گفت: من و مادرم از کمپ ترک اعتیاد به خانه برگشته بودیم که علی مرا صدا زد و ماجرا را برایم توضیح داد. من شوکه شده بودم. از او خواستم تا خودش را به پلیس معرفی کند اما قبول نکرد. به همین خاطر ناچار شدم در حمل جنازه به او کمک کنم. من در شرایط بدی گرفتار شده بودم و نمی دانستم چکار می کنم. فقط می خواستم هر طور شده از شرایط بدی که در آن گرفتار بودم رها شوم. ما خانواده مذهبی داریم و در چندین ماه در سال در خانه مان مراسم روضه خانی برپاست. من هنوز نمی دانم چرا برادرم دست به چنین جنایتی زده است.

سپس قاضی  ملکی از مادر ابوالفضل خواست تا درباره جدایی از همسرش برای دادگاه توضیح دهد.

زن جوان گفت: من و همسرم 10 سال قبل وقتی که ابوالفضل یکساله بود از هم جدا شدیم. ابوالفضل و پدرش با هم زندگی می کردند و من ماهی یکبار پسرم را ملاقات می کردم.

وی در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه به پسرت درباره محافظت از خودش و اینکه با افراد غریبه رفت و آمد نداشته باشد آموزش و هشدار داده بودی گفت: من و پدرش هر کدام بارها به ابوالفضل گفته بودیم نباید به بهانه دیدن پرنده یا سایر حیوانات به خانه افراد غریبه برود و یا حتی با آنها صحبت کند.

در پایان جلسه وکیل مدافع علی به دفاع پرداخت و گفت: پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرده است موکلم جنون ندارد ولی مرتبه ای از اختلال شخصیت را در وی تایید کرده است. از آنجا که تجاوز در کودکی شرایط روحی و روانی بدی را برای موکلم ایجاد کرده و موجب تشدید اختلال در شخصیت وی شده است تقاضا دارم تا علی به کمیسیون 7 نفره پزشکی قانونی معرفی شود تا این کمیسیون درباره وضعیت روانی وی اظهار نظر کنند.

با رد این درخواست از سوی قضات دادگاه،هیات قضایی وارد شور شد و علی را به اعدام در ملاعام محکوم کرد. قرار است برای برادر وی نیز به زودی حکم صادر شود. کد خبر: ۵۳۱۰۷۱ تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل پسر 11 ساله ابوالفضل رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «امیرمحمد داودزاده» و «محمدعلی پورمتقی» بر عهده داشتند.

استقلال در هفته‌ای که گذشت با حواشی زیادی همراه بود. هنوز ساعاتی از توقف این تیم مقابل تراکتور نگذشته بود که اعضای هیات مدیره باشگاه، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار و فرشید سمیعی را به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب کردند.

آبی‌پوشان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشتند که پرسپولیس دقایقی پیش از این دیدار، کیلومتر‌ها دورتر از تهران موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد تا به طور موقت به صدر جدول صعود کند.

جواد نکونام برای اینکه بتواند بار دیگر صدر جدول را به نام خود سند بزند، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خانگی نداشت.

حریف امروز استقلال با تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته به میدان گذاشت. محمد ربیعی که به نظر می‌رسد از عملکرد شاگردانش مقابل نساجی مازندران رضایت نداشت، چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: اشتباه عجیب غریب روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند در میانه زمین باعث شد تا مجیدی علیاری با سیدحسین حسینی تک به تک شود و با ضربه‌ای فنی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۱۲: پاس ابوالفضل جلالی به مهرداد محمدی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: مهرداد محمدی در محوطه جریمه ذوب‌آهن فرصت خوبی را پیدا کرد، اما این بخت را از دست داد.

دقیقه ۲۱: سانتر زبیر نیک نفس به گوستاوو بلانکو رسید، اما ضربه سر مهاجم استقلال در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۸: محمدحسین اسلامی در میانه میدان صاحب توپ شد و در حالی می‌توانست توپ را به مجید علیاری پاس داده و موقعیت خوبی را برای وی فراهم کند، اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با با فاصله زیادی از بالای دروازه سیدحسین حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف به ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته استقلال رسید، اما ضربه سر این بازیکن نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ در حالی در شلوغی دروازه ذوب‌آهن به روزبه چشمی رسید و او موفق شد گلزنی کند، اما کوپال ناظمی به دلیل اینکه توپ پیش از رسیدن به چشمی به دستان مهرداد محمدی برخورد کرد، آن را نپذیرفت. بازیکنان و مربیان استقلال به این تصمیم اعتراض تندی داشتند.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و روی پای ابوالفضل جلالی از راه دور در مسیر ورود به دروازه ذوب‌آهن اصفهان بود که با ضربه سر محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن برگشت داده شد تا دروازه فروزان بسته بماند.

دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح راست پس از سایش به سر محمدحسین مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال به جلال‌الدین ماشاریپوف رسید و این بازیکن نیز با شوتی دیدنی و تماشایی توپ را به تور دروازه محسن فروزان چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۸۰: شوت محمدعرفان معصومی که در نیمه دوم جانشین کمال کامیابی‌نیا شد، از بالای دروزاه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۸۱: سانتر گریگول چابرادزه در حالی که نزدیک بود موقعین خوبی را نصیب مهاجمان ذوب‌آهن برای گلزنی کند با واکنش عالی حسینی دفع شد.

دقیقه ۸۲: شوت خطرناک و زمینی محسن آذرباد با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت تا آبی‌پوشان نفس راحتی بکشند.

دقیقه ۳+۹۰: اشتباه مدافعان ذوب‌آهن اصفهان باعث شد تا توپ به گوستاوو بلانکو رسیده و او با شلیکی دیدنی تیر خلاص را به دروازه ذوب‌آهن شلیک کند، مهاجم آرژانتینی آبی‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور چسباند تا ورزشگاه منفجر شود.

استقلال با این پیروزی به امتیاز ۵۷ رسید و به صدرنشینی کوتاه مدت پرسپولیس که ۵۶ امتیاز اندوخته دارد، پایان داد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)