Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:39:36 GMT

مرمت قلعه تاریخی کلات تا هفته دولت به پایان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۹۷۲۰

مرمت قلعه تاریخی کلات تا هفته دولت به پایان می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امیرزاده صبح سه‌شنبه در بازدید از روند بازسازی قلعه کلات اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه میراث فرهنگی است که باید توجه خاصی به حفاظت و نگهداری و مرمت آن داشته باشیم.

وی به تاریخ درخشان و پرافتخار شهرستان تنگستان اشاره کرد و ادامه داد: بناها و میراث فرهنگی گرانبهایی را در شهرستان تنگستان داریم که اقدامات لازم برای مرمت این آثار و بناها در حال انجام است و طرح‌های مهم دیگری را نیز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به روند بازسازی قلعه کلات خاطرنشان کرد: این پروژه تا هفته دولت به پایان خواهد رسید و در این هفته شاهد بهره برداری از این قلعه تاریخی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان تنگستان ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای اجرای این پروژه اظهار داشت: مرمت و بازسازی این قلعه تاریخی از مطالبات و خواسته های مهم مردم اهرم در طی سالیان گذشته بوده است.

احمد دشتی خواستار تلاش جدی برای اجرای سریع و باکیفیت این پروژه حوزه میراث فرهنگی شد و ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر پروژه بازسازی قلعه کلات به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 4330850

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بوشهر گرگان بوشهر شهرکرد خبرگزاری مهر مشهد کرمانشاه شیراز یاسوج خرم آباد بیرجند تبریز عید سعید فطر مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب