Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:42:13 GMT

انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۲۰۴۸

انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای در خراسان شمالی

 

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی اظهارکرد: در پی اعلام بیش از 15 مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند های جعل امضاء، جعل سند، خرید های صوری اقدام به کلاهبرداری از مردم و حتی شرکت های دولتی کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت تمام در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع ماموران اقدامات فنی و پلیس خود را بلافاصله شروع کردند، افزود: خوشبختانه در بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین تلاش شبانه روزی، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای افراد مورد نظر شدند که نهایتا در یک اقدام غافلگیرانه تعداد 9 نفر از اعضای این باند حرفه ای دستگیر و بلافاصله به مقر انتظامی انتقال گردیدند.

مظاهری ادامه داد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 15 مورد کلاهبرداری به ارزش 160 میلیارد و 500 میلیون ریال از شهروندان و همچنین بعضی از شرکت های دولتی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است بنابراین اگر افرادی بخواهند به هر دلیل این امنیت و آرامش را مختل کنند با واکنش شدید و مقتدرانه پلیس روبرو خواهند شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرگرد "محمد زیدی" گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر بلافاصله به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

سرگرد زیدی گفت: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی