Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@21:02:09 GMT

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع)

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۲۰۴۹

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع)

 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری البوابه نیوز؛ یورش بامداد امروز شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع) در شرق نابلس که با حمایت نظامیان اسرائیلی صورت گرفت، منجر به درگیری‌ آن‌ها با جوانان فلسطینی شد.

در جریان این درگیری، یک جوان فلسطینی هدف گلوله قرار گرفت و 17 گلوله پلاستیکی نیز به سایر فلسطینیان اصابت کرد و همچنین ده‌ها نفر در جریان این درگیری دچار خفگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای هلال احمر حاضر در صحنه گزارش دادند: جوانی که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و ده‌ها نفر نیز که مورد اصابت گلوله‌های پلاستیکی و دچار حالت خفگی شدند، مورد مداوا قرار گرفتند.

شاهدان عینی اعلام کردند: درگیری‌ها پس از یورش ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف(ع) در نزدیکی اردوگاه «بلاطه» در شرق شهر نابلس رخ داد. در همین حین شهرک‌نشینان صهیونیست آیین‌های عبادی خاص خود را تحت تدابیر شدید امنیتی انجام دادند، این در حالی است که یکی از خبرنگاران با نام «نسرین شامی» در حال پوشش خبری دچار آسیب شد.

مقبره حضرت یوسف (ع) به طور تقریبی در هر هفته شاهد یورش‌ شهرک‌نشینانی است که به منظور انجام مناسک دینی و آیین‌های عبادی به این مکان می‌آیند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی