Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری این حکم را به پیشنهاد معاون تولید کانون صادر کرده و از مدیرکل جدید خواسته است با ملاحظه تجربه‌های موفق کانون قدم‌های موثری را در مسیر ارتقا کمی و کیفی شکل و محتوای کتاب‌ها از رهگذر تعامل سازنده با نویسندگان، شاعران، تصویرگران و هنرمندان خلاق و متعهد و تحقق اهداف مجموعه در این زمینه بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کانون با اشاره به این‌که کتاب در منظومه فعالیت‌های کانون نقشی محوری و اساسی دارد و فصل اشتراک گسترده فعالیت‌های فرهنگی و تولید است تأکید کرده که در این مسیر توجه به میراث گرانقدر اخلاقی و تعلیمی ادبیات فارسی در کنار رصد و شناسایی آثار تازه با رویکرد فعال و مبتنی بر نیازهای امروز از اقتضائات الزامی و اساسی این حوزه خواهد بود.

نظری در این حکم تصریح کرده است: با توجه به افزایش پرشتاب نیازهای فرهنگی آینده‌سازان ایران اسلامی و با نگاه به الگوهای نوین حوزه تولید و نشر کتاب‌های کودک و نوجوان انجام اقدامات نوآورانه با رویکرد جهادی در این عرصه امری بدیهی و غیرقابل اجتناب است.

مدیرکل جدید نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با این حکم جایگزین رضا موزونی شده، متولد سال 1359 در کرمان است و در کارنامه کاری وی مسئولیت‌هایی مانند معاونت فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور، ریاست فرهنگ‌سراهای پایداری، اشراق و اخلاق در تهران، مدیریت مرکز مشارکت‌های فرهنگی شهرداری تهران، مشاور مدیرعامل برج میلاد، معاونت فرهنگی شرکت توسعه اراضی عباس‌آباد، راه‌اندازی و بهره‌برداری خانه‌های مشارکتی کودک در سطح تهران به چشم می‌خورد.

کاظمی‌زاده همچنین مستندساز و سردبیر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مدیرکل نظارت کانون پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده در جلسه مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیتی استفاده می‌کند.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، را به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6090428

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب