Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت با بیان این خبر، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند نسبت به آماده‌سازی تیم و ثبت نام در مسابقات ورودی المپیاد قهرمانی وزارت بهداشت اقدام کنند. همچنین دانشجویانی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند که در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ثبت نام کرده و یا با دانشگاه تسویه حساب نکرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مقدم منش افزود: دانش آموختگان می‌توانند در این مسابقات حضور یابند که از مدت دانش آموختگی آن‌ها بیش از ۶ ماه نگذشته باشد (تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها از ۲۷ دی ۹۶ به بعد باشد).

وی با بیان اینکه دانشجویان مهمان به منظور شرکت در مسابقات، نیازی به مجوز کتبی از دانشگاه مبدأ ندارند، گفت: تعداد نفرات شرکت‌کننده حداکثر ۱۵ نفر متشکل از ۱۲ بازیکن، یک سرپرست، یک مربی و یک همراه است و هزینه سرانه اردویی برای هر شرکت کننده اعم از ورزشکار، مربی، سرپرست و همراه نیز بر اساس مبلغ از پیش تعیین شده، قابل دریافت است.

ثبت نام دانشجویان ورزشکار و سایر نفرات تیم با توجه به شرایط تعیین شده در سامانه پذیرش در وب سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی به نشانی tbmfd.behdasht.gov.ir انجام می‌شود.

همه دانشگاه‌ها می‌توانند به منظور ثبت نام در سامانه از کلمه کاربری و رمز عبوری که قبلا برای پذیرش و ثبت نام مسابقات قبل در اختیار داشته‌اند، استفاده کنند.

همچنین ورود اطلاعات در سامانه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۳ تیر امکان پذیر خواهد بود و پس از آن امکان اضافه کردن هیچ فردی وجود ندارد.

علاوه بر این، در صورتی که مشخصات دانشجو در بانک اطلاعاتی وجود نداشت، مشخصات دانشجوی مورد نظر را به صورت کتبی به اداره کل دانشجویی اعلام تا پس از اخذ استعلام در سامانه ثبت شود.

آی دی کارت شرکت در مسابقات، زمان ورود تیم‌ها -چهارشنبه ۲۷ تیر از ساعت ۸ صبح- در محل پذیرش مسابقات تحویل داده خواهد شد.

آی دی کارت شرکت در مسابقات، با ارائه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت بیمه ورزشی به نماینده دانشگاه تحویل داده خواهد شد و ارائه نکردن اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و بیمه ورزشی به هیچ عنوان کارت شرکت در رقابت ها، تحویل داده نخواهد شد.

محل پذیرش تیم‌ها نیز، همدان، میدان پژوهش، بلوار شهید فهمیده، پردیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، مدیریت تربیت بدنی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانشجویان بسکتبال دانشگاه علوم پزشکی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم؛ تا روزی که ملت مظلوم فلسطین آزاد شده و وجود این رژیم غاصب و کودک‌کش از چهره منطقه پاک شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز به‌منظور اعلام همبستگی و حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این آیین با اشاره به جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منتظر طوفان بود»، اظهار داشت: بیش از 70 سال از جنایت و کودک‌کشی مستمر رژیم غاصب صهیونیستی که ساخته دست انگلیس و آمریکای جنایتکار بود بر مردم فلسطین می‌گذرد و همچنان نیز ادامه دارد.

 علیرضا خسروپناه افزود: عملیات طوفان‌الاقصی پاسخی روشن به این چند دهه ظلم و جنایت صهیونیست‌ها بود.

وی ادامه داد: رسانه‌های دروغگوی غربی در طول 7 ماه گذشته به‌صورت دائم سعی بر توجیه حملات وحشیانه و جنایات رژیم صهیونیستی دارند.

خسروپناه تصریح کرد: امروز هیچ خط قرمز و مرزی از انسانیت باقی نمانده که این رژیم غاصب آن را زیر پا نگذاشته باشد و از کودکان خردسال گرفته تا زنان و سالمندان بی‌دفاع، از ظلم و ستم این رژیم در امان نیستند.

وی افزود: آنچه در میان سانسورهای خبری به دست ما می‌رسد فقط گوشه‌ای از این جنایت‌ها را نمایان می‌کند و جمهوری اسلامی ایران قصد دارد تا چهره واقعی این رژیم و حامیانش و مظلومیت ملت فلسطین را به جهان مخابره کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: امروز دانشجویان آزادی‌خواه در آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین تجمعات مسالمت‌آمیزی برگزار کرده و خواهان توقف جنگ و عدم حمایت و همکاری دولت‌هایشان از این رژیم جعلی هستند.

علیرضا خسروپناه ادامه داد: دولت‌های غربی که ادعای آزادی و آزادی بیان آن‌ها گوش فلک را پُر کرده، تحمل این عدالت‌خواهی دانشجویان را ندارند و با آنان برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها و فرجام‌خواهی آنان باشیم تا روزی که ملت مظلوم فلسطین آزاد شده و وجود این رژیم غاصب و کودک‌کش از چهره منطقه پاک شود.

در پایان بیانیه اعلام همبستگی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین قرائت شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه