Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک انصار از بيست و هشتمين همايش سياست‌هاي پولي و بانکي حمايت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، همايش سالانه سياستهاي پولي و ارزي که در آن دکترابراهيمي مديرعامل بانک انصار نيز حضور داشت، همواره به عنوان فرصتي براي بررسي چالشهاي پيش روي سيستم بانکي و مالي کشور و ارايه راهکارهاي عملي براي برون رفت ازآنها مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براين اساس امسال نيز کميته علمي بيست و هشتمين همايش سياستهاي پولي و ارزي همگام با سياستهاي دولت براي توانمندسازي و رشد هرچه بيشتر اقتصاد کشور و در تداوم موضوعات مطرح شده در همايش پيشين، موضوع اصلي همايش را «اصلاحات ساختاري براي ثبات مالي» معرفي نمود تا طي نشستها و سخنراني هاي تخصصي تمامي ابعاد اين موضوع را مورد بررسي قرار دهد.
حاضران اين همايش که با هدف بررسي کلان روندهاي بين المللي سياست هاي پولي وارزي، ايجادفضاي مناسب براي دست اندرکاران امورمالي و بحث وتبادل نظر درخصوص آخرين تحولات حوزه پولي و ارزي برگزار مي شود طي دو روز شاهد سخنراني رييس کل محترم بانک مرکزي، رييس محترم پژوهشکده پولي وبانکي، معاون محترم و مشاور اقتصادي رييس جمهور و جمع کثيري از صاحبنظران وکارشناسان و اجراي پنل هاي مختلف تخصصي بودند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد