Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور باری مسیر بندر دوبی به بندر بوشهر به سبب آبگرفتی غرق شد که امدادگران بنادر و دریانوردی استان ۵ دریانورد آن نجات دادند. ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ استانها بوشهر نظرات

نورالله اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مرکز جستجو و نجات دریایی در بنادر مختلف استان بوشهر اظهار داشت: مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بنادر 13 گانه استان در تمام شبانه‌روز آماده خدمات رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، شماره تلفن 1550 را برای تماس دریانوردان  حادثه دیده در خلیج فارس عنوان کرد و  گفت:  دریانوردان  در خلیج فارس  می‌توانند با  تماس با شماره تلفن 1550 خدمات لازم را از مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دریافت کنند.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات سرنشینان لنج باری در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد:یک فروند شناور لنج باری که از بندر دوبی به مقصد بندر بوشهر در حرکت بود، در حوالی بندر دیر به سبب آبگرفتگی از ادامه مسیر بازماند.

اسعدی با بیان اینکه در پی  اعلام اضطرار موتور لنج باری بلا فاصله و در کوتاه‌ترین زمان شناور  عملیاتی ناجی 8 به موقعیت اعلام شده اعزام شد افزود: با رسیدن ناجی 8 به موقعیت اعلام شده و رویت شناور نیمه مغروق  به سرعت عملیات انتقال سرنشینان  صورت گرفت  و هر 5 خدمه لنج باری به  شناور ناجی 8 منتقل شدند.

وی از غرق شدن این شناور خبرداد و خاطر نشان کرد: با توجه به حجم وسیع آبگرفتگی شناور و فرو رفتگی آن در آب،  انجام عملیات نجات موتور لنج حادثه دیده امکان پذیر نبود لذا شناور حادثه دیده در همان مکان غرق شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی 8 پس از انجام عملیات، به موقعیت خود در اسکله بندر دیر بازگشت و نجات یافتگان را تحویل مسئولان مستقر بر روی اسکله داد.

اسعدی از سلامتی نجات یافتگان این حادثه خبرداد و  تاکید کرد: به دریانوردان توصیه می‌شود ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا دچار بحران نشوند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد