Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از کنترل عملیات اطفای حریق در یک واحد صنعتی در سمنان خبر داد. ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ استانها سمنان نظرات

سعید اسمعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان با بیان اینکه ابعاد این آتش‌سوزی بسیار گسترده بود اظهار داشت: تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی سمنان درگیر این حادثه شده و برای اطفای حریق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان در سمنان تعداد 5 ایستگاه آتش‌نشانی فعال هستند از حضور تمامی نیروهای این ایستگاه‌ها برای کنترل این حادثه خبر داد و گفت: درمجموع تعداد 50 نفر آتش‌نشان در عملیات اطفا حریق حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر آتش‌نشانانی که در ساعت کاری خود  حضور داشتند از سایر آتش‌نشانان نیز که غیر شیفت کاری بودند نیز کمک گرفته شد و آتش‌نشانانی نیز از شهرستان‌های دامغان، مهدی‌شهر و سرخه نیز به محل حادثه اعزام شدند.

اسمعیل پور با بیان اینکه در حال حاضر حریق به‌طور کامل کنترل‌شده است از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول عملیات لکه‌گیری هستند.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی تولید (ام، دی، اف) را انجام می‌داده است گفت: وجود ضایعات چوبی در این محل و همچنین وزش باد شدید در شهرک صنعتی سمنان سبب سرایت آتش و آتش‌سوزی گسترده در این واحد صنعتی شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان درباره علت وقوع آتش‌سوزی نیز به خبرنگار تسنیم گفت: در حال حاضر علت وقوع آتش‌سوزی مشخص نبوده و باید کارشناسی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/م

R41366/P1486/S6,64/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد