Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، رضا منصوری افزود: این دستگاه علاوه بر افزایش حجم تولید انواع کارت‌های هوشمند و اعتباری، می تواند طرح های متعدد و مختلف مورد نیاز مشتریان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب چاپ کند.

وی با اشاره به اینکه امروزه مردم خواستار اعمال سلیقه شخصی خود در خصوص محصولات تولید شده هستند، گفت: تا پیش از این طراحی کالاهای مورد نیاز مردم توسط ارائه دهنده کالا یا خدمات تعیین می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، کارت‌های بانکی ارائه شده به مشتریان بانک‌ها تا کنون در چند طرح و متن محدود عرضه می‌شدند، ولی‌ با ظهور ماشین‌آلات چاپ متغیر، امکان تولید انواع طرح‌های مورد نظر با هزینه و تیراژ پایین فراهم شده است.

 

به گفته منصوری، با امکانات جدید، مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود، نسبت به تهیه کارت های بانکی اقدام کنند و تولید این دست کارت‌ها با تعدد طرح، به سادگی امکان‌پذیر است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میان‌سالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

کد خبر 6089863

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی